پنج‌شنبه، 19 تیر، 1404

پاسخگویی به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس مشتریان بانک ملی ایران در روزهای جنگ تحمیلی

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این مرکز در مدت کوتاهی با عملکردی ویژه، پاسخگوی بیش از ۱۲٬۸۰۰ تماس تلفنی از سوی مشتریان بود. قابل توجه آن‌که در این میان، تماس‌هایی نیز از مشتریان سایر بانک‌ها دریافت شد که بیانگر اعتماد عمومی به دقت و سرعت پاسخگویی بانک ملی ایران است.

در شرایطی که بسیاری از خدمات بانکی با اختلالاتی مواجه بودند، واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با ایفای نقشی مؤثر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین پل‌های ارتباطی با مشتریان، نقش مهمی در آرام‌سازی فضا و راهنمایی مخاطبان ایفا کرد.

>> >>

تحولات اقتصادی، بازار و تحلیل‌ها را در خوشه خبر دنبال کنید

1 هفته پیش

دسته‌بندی‌ها