جمعه، 16 خرداد، 1404

پروموشن گوگل ادز چیست؟ | قوانین و ترفندهای دریافت شارژ هدیه گوگل ادز

گوگل ادز، سرویس تبلیغاتی محبوب گوگل برای وب‌سایت‌هاست که بدون شک، آوازه آن را از هر آژانس دیجیتال مارکتینگ که با آن کار کرده باشید، شنیده‌اید. این سرویس تبلیغاتی پربازده گوگل، نادانسته‌ها و نکات مخفی زیادی دارد که شاید هر کسی آن را نداند.

پروموشن گوگل ادز چیست؟

پروموشن گوگل ادز، چیزی شبیه کد تخفیف است. حتما شما هم تاکنون از کدهای تخفیف سرویس‌های مختلف اسنپ یا سایت‌های دیگر استفاده کرده‌اید. این کدها، برای تشویق مشتریان به خرید استفاده می‌شوند. پروموشن گوگل ادز هم همین خاصیت را دارد. برای دریافت شارژ هدیه گوگل ادز می توانید وارد سایت >>https://samvision.co/google-ads/ شوید.

هنگامی که شما یک اکانت در گوگل ادز می‌سازید و آن را از طریق گوگل شارژ می‌کنید، پس از گذشتن مدت مشخصی، گوگل یک پیشنهاد مالی به شما می‌دهد. این پیشنهاد شامل دریافت شارژ هدیه گوگل ادز در ازای شارژ مبلغی توسط خود شماست؛ مثلا در صورتی که شما اکانت خود را 500 دلار شارژ کنید، پس از اتمام آن 500 دلار گوگل 500 دلار اعتبار هدیه به شما اعطا می‌کند تا تبلیغات خود را ادامه دهید.

دقت کنید که پروموشن گوگل ادز شرایط استفاده خاص خود را دارد. با توجه به آنچه گفتیم:

  • باید حدود 10 روز تا 2 هفته از تاسیس اکانت شما گذشته باشد.
  • باید اکانت خود را به مقدار مشخصی شارژ کنید.
  • مبلغی که شارژ کردید را باید مورد استفاده قرار دهید. صرف شارژ کردن اکانت به شما امکان استفاده از پروموشن گوگل ادز را نمی‌دهد.

اگر شرایط بالا را رعایت کنید، می‌توانید از پیشنهاد مالی گوگل بهره‌مند شوید. اما شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که این کار چه سودی برای گوگل دارد؟

در پاسخ باید بگوییم این کار، یک اقدام تبلیغاتی برای پایبند نگه داشتن کاربران به استفاده از سرویس گوگل ادز است. در واقع گوگل با این پیشنهاد، به آن دسته از کاربرانی که پس از یک دوره استفاده از تبلیغات کلیکی، از ثمربخشی آن ناامید شده‌اند کمک می‌کند تا با این شارژ هدیه، یک بار دیگر شانس خود را در کمپین‌های مالی امتحان کنند. کاربرانی که این پیشنهاد را دریافت می‌کنند، احتمالا با یک تغییر استراتژی و اعمال برخی اصلاحات روی کلمات کلیدی بتوانند نتیجه مناسبی از تبلیغات کلیکی بگیرند و به این ترتیب، برای بار دوم و سوم هم اکانت خود را شارژ کنند. به این ترتیب، گوگل با یک اعتبار هدیه، کاربران تازه خود را با احتمال بالاتری پایبند به خود نگه می‌دارد.

پروموشن گوگل ادز به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

با توجه به آنچه گفتیم، پروموشن گوگل ادز به حساب‌های جدید گوگل ادز داده می‌شود تا آنها را به این روش تبلیغاتی پایبند کند. اما به غیر از این دسته، یک دسته دیگر نیز وجود دارند که هر از گاهی، پروموشن کدهای گوگل ادز را دریافت می‌کنند که این دسته، پارتنرهای تجاری گوگل هستند. پارتنرهای گوگل در واقع سازمان‌هایی هستند که عملکرد آنها در تبلیغات کلیکی از طریق گوگل ادز به اندازه‌ای خوب بوده که گوگل آنها را تایید نموده و نشان پارتنرشیپ به آنها اعطا نموده است. این شرکت‌ها نیز هر از چند گاهی یک پروموشن گوگل ادز دریافت می‌کنند تا هدیه‌ای برای ادامه مسیرشان باشد.

پس به صورت خلاصه، پروموشن گوگل ادز به حساب‌های زیر تعلق می‌گیرد:

  1. حساب‌های جدیدی که برای اولین بار اکانت خود را شارژ کرده و شارژ خود را در تبلیغات مصرف کرده باشند.
  2. حساب‌هایی که توانسته‌اند آزمون‌های گوگل ادز را پشت سر بگذارند و عنوان پارتنر گوگل را کسب کنند.
  3. نحوه استفاده از پروموشن گوگل ادز
  4. برای استفاده از پروموشن کد گوگل ادز، باید مراحل زیر را طی کنید:
  5. وارد حساب گوگل ادز خود شوید.
  6. گزینه Tools and Settings را انتخاب کنید.
  7. روی قسمت Billing کلیک کنید و سپس Promotions را انتخاب نمایید.
  8. در قسمت بالا و چپ صفحه، روی علامت + کلیک کنید.
  9. کدی که از گوگل دریافت کردید را در پنجره باز شده وارد کرده و دکمه Submit را بزنید.

مقدار پروموشن گوگل ادز چقدر است؟

اکنون که با پروموشن گوگل ادز و نحوه دریافت آن آشنا شده‌اید، احتمالا این سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد که مبلغ پروموشن یا اعتبار هدیه گوگل ادز چقدر است؟

مقدار اعتباری که گوگل در قالب کوپن یا پروموشن کد به شما هدیه می‌دهد، به مبلغ شارژ اولیه حسابتان بستگی دارد. مثلا در صورتی که شما حساب خود را به اندازه 300 دلار شارژ کنید، هدیه شما نیز به همین مقدار خواهد بود. البته اینطور نیست که اگر حساب خود را به مقدار زیادی شارژ کنید، همان قدر هم هدیه بگیرید زیرا سقف مبلغ اعتبار هدیه گوگل به شما نیز معادل 400 پوند یا 500 دلار است. یعنی شما اگر حساب خود را 600 دلار شارژ کنید، گوگل نهایتا 500 دلار به شما هدیه خواهد داد.

نکاتی در مورد پروموشن گوگل ادز

به هر دامنه تنها یک پروموشن کد تعلق می‌گیرد. بعد از دریافت این کد، به امید تکرار آن نباشید!

کد پروموشن مربوط به یک دامنه، برای دامنه‌های دیگر قابل استفاده نیست. به عبارت دیگر شما نمی‌توانید پروموشن خود را انتقال دهید یا از کد یک حساب دیگر استفاده کنید.

پس از دریافت پروموشن گوگل ادز، تنها 2 هفته فرصت دارید از آن استفاده کنید. دقت کنید که کد به صورت خودکار به حساب شما اضافه نمی‌شود و طبق آموزشی که به شما ارائه دادیم، باید این کد را در حساب خود وارد کنید.

برای جدیدترین اخبار علم و فناوری خوشه خبر کلیک کنید

3 روز پیش

دسته‌بندی‌ها