جمعه، 02 خرداد، 1404

سایپا چوب حراج به خودروی محبوبش زد | فروش اقساطی با ماهی ۶ میلیون + جزییات

بر اساس جدیدترین آگهی‌های فروش اقساطی >>کوییک، کوییک S دنده ای مدل ۱۴۰۴ با پیش پرداخت ۲۸۵ بصورت دو مرحله ای (مرحله اول:۲۶۰ میلیون - مرحله دوم: ۲۵ میلیون) در ۲۴ قسط به مبلغ ۱۷میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در صورتی که به دنبال خرید کوییک صفر با پیش پرداخت کم و اقساط بلندمدت باشید کوییک S دنده ای صفر مدل ۱۴۰۴ با ۳۱۹ میلیون پیش پرداخت دو مرحله ای و اقساط ۴۸ ماهه به مبلغ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گزینه خوبی است.

کوییک GX L دنده ای مدل ۱۴۰۳ با پیش‌پرداخت حدود ۲۴۵ میلیون و اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۹ میلیون تومان معامله می‌شود. در میان آگهی‌های فروش اقساطی کوییک صفر، >>کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۳ با پیش پرداخت نزدیک به ۳۷۰ میلیون و اقساط ۳۶ ماهه به چشم میخورد که مبلغ هر قسط آن ۱۵ میلیون تومان تعیین شده است.

جهت اطلاع کامل از شرایط جدید فروش اقساطی کوییک در اردیبهشت ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.

ایرادات فنی کوییک

در برخی از نمونه های کوییک که در بازار عرضه شده اند، در بخش پیشرانه و انتقال قدرت به سر چرخ ها در نقطه ابتدایی و شروع حرکت مشکلاتی وجود داشته است. در مواردی حتا دور موتور به کندی افزایش پیدا می کند، به خصوص در نمونه های آر و از همه مهم تر نمونه های اتوماتیک که دریچه های گاز آن ها برقی هستند، خودرو با چند ثانیه تأخیر پس از فشردن پدال گاز به حرکت درمی آید.

یکی از مشکلات شایع در سایپا کوییک یا حتا تیبا ۲ که بسیار از سوی مشتریان این محصولات گزارش شده است، ایراد در صفحه کلاچ خودروهای صفر است، که در هنگام حرکت و دنده های سنگین، اتاق خودرو به علت مشکلات صفحه کلاچ به شدت به لرزه می افتد، حتا در ترافیک و هنگامی که صفحه کلاچ داغ می کند، این مشکل دوچندان می شود.

ایراد و نقص بعدی که>> دارندگان خودرو کوییک به شدت از آن ناراضی هستند، صدای زیاد انجین خودروست که بسیار پس از دور موتورهای ۳۰۰۰ یا ۴۰۰۰ به داخل کابین انتقال پیدا می کند، اما این مشکل ناشی از دو ایراد است، در بخش اول به علت آن که سایپا کوییک از یک پیشرانه ۸ سوپاپ در بخش موتور خود استفاده می کند، این موتور به طور ذاتی با صدای زیادی کار می کند و در بخش دوم، عایق بندی ضعیف اتاق خودرو و جداسازی معیوب بخش اتاق از پیشرانه باعث انتقال صدای حداکثری موتور به داخل کابین شده است.

مهم ترین مشکلی سایپا کوییک با آن مواجه است، مشکل برق خودروست. طبق گزارش های کاربران، کوییک در بخش برق خودرو بسیار نقص های اساسی دارد. به طور مثال، هنگامی که شما قصد بالا یا پایین بردن شیشه های خودرو را دارید، فشار برقی حاصل از این کار باعث ضعف شدید در برق خودرو شده است و در نهایت، باعث افت شدید دور موتور خودرو می شود، حتا در برخی از نمومه های این مشکل آن قدر بزرگ است که باعث خاموش شدن موتور خودرو می شود. هنگامی که، در فصول گرم سال کولر خودرو را روشن می کنید باز هم برق خودرو در برخی موارد دچار مشکل می شود و دوباره دور موتور افت قابل توجهی پیدا می کند.

طراحی ظاهری کوییک R پلاس اتوماتیک

کوییک بر اساس تیبا و ساینا شکل گرفته است و این موضوع را می‌توان در تمامی زوایای خودرو دید. نمای جلو همان ساینا بوده و برخی تفاوت‌ها همچون سپر و چراغ‌های تیره‌تر قابل‌ذکر هستند. در نمای ظاهری روح تیبا به وضوح دیده می‌شود ولی اگر به بخش عقب بروید طراحی خودرو کمی بهتر و قابل‌تحمل‌تر خواهد بود. کوییک اتومات از رینگ‌های متفاوتی نسبت به سایر نسخه‌های این خودرو استفاده می‌کند و در واقع تنها وجه تمایز ظاهری این خودرو از کوییک‌های استاندارد همین رینگ‌هاست. چراغ‌های دیلایت یا روزتاب هم دیگر عنصر قابل شناسایی این مدل محسوب می‌شوند. بعلاوه نوشته CVT هم روی گلگیر دیده می‌شود. طرح دورنگ بدنه هم در مدل‌های R ارا شده که این روزها باب شده است. در کل باید گفت طراحی ظاهری کوییک متفاوت و نه لزوماً زیباست. یکی از بدترین مشکلات طراحی این مدل، درز زیاد و عدم تراز بین کاپوت و جلوپنجره است. نسخه تست شده ما و بسیاری از مدل‌های مشاهده شده، یک فاصله عجیب مابین چراغ سمت چپ و جلوپنجره هم دارند.

ابعاد

در جدول زیر می‌توانید مشخصات ابعادی کوییک R پلاس را مطالعه کنید:

ابعاد بر حسب میلی‌متر اتومات دنده ای
طول ۴,۰۰۶ ۳,۹۸۹
عرض ۱,۶۷۸ ۱,۶۷۸
ارتفاع ۱,۵۳۲ ۱,۵۳۲
فاصله محوری ۲,۴۱۲ ۲,۴۱۲
ابعاد چرخ جلو ۱۸۵/65R14 ۱۸۵/65R14
ابعاد چرخ عقب ۱۸۵/65R14 ۱۸۵/65R14

15 ساعت پیش

دسته‌بندی‌ها