یکشنبه، 05 مرداد، 1404

بانک پاسارگاد: درحال بررسی اختلال هستیم

به‌دنبال ایجاد اختلال طولانی‌مدت در عملیات بانکی بانک پاسارگاد، این بانک با ارسال پیامی به مشتریان خود از تلاش برای رفع این مشکل خبر داده است.

طبق گزارش کاربران، انجام فعالیت‌های بانکی از طریق اپ، دستگاه پوز و عابربانک پاسارگاد از روز سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۴ ممکن نیست. امروز، این بانک، ضمن تشکر از شکیبایی مردم، از بررسی بی‌وقفه برای حل این اختلال پیش‌‌آمده خبر داده است.

پیش از این نیز، خبرگزاری فارس از حمله سایبری به زیرساخت‌های بانک سپه و اختلال در خدمات غیرحضوری این بانک خبر داده و پیش‌بینی کرده بود ظرف چند ساعت آینده مشکل برطرف می‌شود که تا لحظه انتشار این خبر رفع نشده است.

یادآور می‌شود سخنگوی دولت ظهر امروز با اشاره به حملات سایبری به بانک‌های سپه و پاسارگاد گفت: «خیال مردم جمع باشد. کارشناسان کارشان را انجام می‌دهند که ان‌شاءالله به‌زودی اختلال را برطرف کنند و سامانه به وضعیت اول برگردد.»

1 ماه پیش

دسته‌بندی‌ها