«میت ریماک» با تولید برخی از جذابترین خودروهای برقی بازار نامی برای خودش دستوپا کرده است. او کارش را با بی ام و E30 ساده و موتور نیازمند تعمیر آغاز کرد. قبل از کانسپت وان و نورا، ریماک سری ۳ مدل ۱۹۸۳ را به پیشرانه الکتریکی مجهز کرد و نام گرین مانستر (هیولای سبز) را برای آن انتخاب کرد. آن بیامو با قدرت ۶۰۰ اسب بخار، عنوان سریعترین خودروی برقی سال ۲۰۱۱ را به دست آورد. او اکنون از >>فولکس واگن گلف R32 (نسل پنجم) برای تردد روزمره استفاده میکند.
طی سالها، او چندین مدل بیامو، ازجمله M5 E39 و M3 E30 اسپرت اولوشن، را خریده است. این کارآفرین کروات مدتی پیش پشت فرمان Z4 M کوپه و F90 M5 کامپتیشن دیده شده است. او حتی یک M3 CSL E46 و یک M6 E64 با موتور V10 هم داشته است؛ بنابراین میتوان گفت علاقه خاصی به محصولات بیامو دارد. البته خودروی با نشان فولکس واگن در گاراژ او هست که آن هم مدل معمولی نیست.
فولکس واگن گلف R32 ریماک چه مشخصاتی دارد؟
مدیرعامل ۳۷ ساله بوگاتی ریماک با هاچبک پنجدر گلف R32 MkV مجهز به جعبهدنده ششسرعته DSG و کلید فاب مشابه ویرون رانندگی میکند. بااینکه از این خودرو کاملاً راضی است، معتقد است بازسازی اساسی با تمرکز بر ارتقای فضای داخلی و افزودن فناوریهای پیشرفته، این R32 را به هاتهچ فوقالعاده تبدیل میکند.
میت ریماک گروه فولکس واگن را متقاعد کرد جانشین بوگاتی شیرون را به شاسیبلند برقی تبدیل نکند. او پس از انتصاب به عنوان رئیس بوگاتی، دستور تولید هایپرکار دیگری داد. نتیجه این دستور ساخت ابرخودروی توربیون با پیشرانه ۸.۳ لیتری V16 تنفس طبیعی بود.
میت ریماک از آن مدیرانی است که شاید چراغ سبز تولید گلف GTI W12-650 براساس Mk5 را هم بدهد. پیشازاین، فولکس واگن موتور ۱۲ سیلندر ۶۴۱ اسب بخار بنتلی کانتیننتال GT را پشت صندلیهای گلف نصب کرده بود. همچنین نمونه اولیهای از نسل پنجم گلف با موتور ۵۰۰ اسب بخار V10 ساخته شد که هرگز وارد فاز تولید نشد.
البته او تنها مدیرعامل ماشینباز صنعت خودرو نیست. «کریستین فون کونیگزگ» گفته است هنوز با مزدا میاتا که در ۱۹ سالگی خریده، رانندگی میکند. «ایوان اسپینوسا»، رئیس جدید نیسان، هر روز با نیسان Z خود سر کار میرود. وجود چنین مدیرانی در صنعت خودرو ما را امیدوار میکند که خودروهای جذاب و خاص به این زودی ناپدید نمیشوند.