سه‌شنبه، 20 خرداد، 1404

با شعار «خرید به‌صرفه بیمه»؛ کمپین جدید ازکی شروع شد

هم‌زمان با نزدیک شدن به نوروز، کارگزاری ازکی به‌عنوان یکی از بازیگران مطرح حوزه اینشورتک، کمپین جدیدی را با هدف افزایش آگاهی و فروش بیمه به‌صورت آنلاین راه‌اندازی کرده است.

کمپینی که این روزها بیلبوردهای آن در سطح شهر به چشم می‌خورد. این کمپین با شعار «خرید به‌صرفه‌ی بیمه با ازکی» تلاش کرده تا تجربه‌ای هوشمندانه و اقتصادی را برای مشتریان ایجاد کند.

مزیت‌های خرید بیمه از ازکی

ازکی به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های پیشرو مقایسه و >>خرید آنلاین بیمه، امکان مشاهده، بررسی و انتخاب مناسب‌ترین بیمه را برای کاربران فراهم می‌کند. از مهم‌ترین مزیت‌های ازکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چالش بازار و تغییر نگرش مشتریان

بر اساس آمارها، تنها ۳ درصد از مصرف‌کنندگان بیمه، خرید خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند و همچنان اکثریت از طریق نمایندگان یا بازار آفلاین بیمه مدنظر خود را تهیه می‌کنند. این آمار نشان‌دهنده یک فرصت بزرگ برای تحول در بازار بیمه ایران است. ازکی با کمپین جدید خود قصد دارد مزایای خرید آنلاین را به مشتریان نشان داده و فرهنگ خرید اینترنتی بیمه را بیش از پیش ترویج دهد تا کاربران بتوانند در بستری آنلاین بیمه‌ها را مقایسه کرده و خرید آگاهانه‌ای داشته باشند.

چشم‌انداز کمپین نوروزی ازکی

این کمپین ویژه نوروزی با تمرکز بر معرفی خدمات و امکانات رقابتی ازکی، قصد دارد مشتریان را به سمت یک تجربه ساده‌تر، سریع‌تر و به‌صرفه‌تر در خرید بیمه هدایت کند. با رشد آگاهی و افزایش اعتماد به خرید آنلاین، ازکی امیدوار است سهم خرید اینترنتی بیمه را در بازار ایران افزایش داده و تحولی بزرگ در این صنعت ایجاد کند.

3 ماه پیش

دسته‌بندی‌ها