یکشنبه، 25 خرداد، 1404

شماره تلفن پشتیبانی دیجی کالا فروشندگان و مشتری+ آدرس اصلی

دیجی‌کالا، یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که با استراتژی تمرکز بر تجربه کاربری و رضایت مشتری، در سال‌های اخیر به یکی از مراجع اصلی خرید آنلاین در کشور تبدیل شده و نقش مهمی در تغییر سبک زندگی خریداران ایرانی ایفا می‌کند.این فروشگاه به دلیل ارائه تنوع بسیار بالا در کالاهای مختلف، از پوشاک و لوازم آرایشی گرفته تا لوازم خانگی و الکترونیک و همچنین خدمات متنوعی مانند تحویل سریع و پرداخت‌های امن بسیار محبوب است. در این بخش از >>نمناک به سوالات بسیاری از کاربران درباره دیجی کالا پاسخ داده ایم.

دیجی کالا از طریق شماره تلفن های (02191000100) و (02161930000) پاسخگوی مشتریان می باشد.

دیجی کالا در راستای پشتیبانی از مشتریان خود، 7 روز هفته و 24 ساعته از طریق شماره هایی که در این بخش از نمناک آورده ایم، پاسخگوی مشتریان می باشد.

دفتر مرکزی دیجی کالا در تهران، خیابان گاندی جنوبی، نبش خیابان ۲۱ ، پلاک ۲۸ قرار دارد.

برای خرید انواع وسایل می توانید به سایت دیجی کالا با آدرس https://www.digikala.com/ مراجعه کنید.

برای پشتیبانی آنلاین دیجی کالا می‌توانید از ایمیل support@digikala.com استفاده کنید.

روش‌های مختلفی برای شکایت از دیجی‌ کالا چون تماس با پشتیبانی دیجی ‌کالا، ارسال ایمیل به دیجی کالا، چت آنلاین با دیجی کالا، اپلیکیشن دیجی‌کالا وجود دارد تا شاکی به حقوق قانونی خود برسد. می‌توانید شکایت خود را به صورت کتبی به آدرس پستی سازمان ارسال کنید.

برای شکایت از دیجی ‌کالا، می‌توانید به اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی مراجعه کرده و شکایت خود را در سامانه مخصوص ثبت کنید. اگر خریداران احساس کنند دیجی‌ کالا اجناس خود را بالاتر از قیمت واقعی می‌فروشد، می‌توانند از طریق سازمان تعزیرات شکایت کنند.

در صورت داشتن سوال در خصوص همکاری با دیجی‌کالا می‌توانید با شماره 02161930000 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی دیجی‌کالا در ارتباط باشید.

می توانید با استفاده از روش های مختلفی چون تماس با شماره پشتیبانی (021-61930000)، ارسال ایمیل به آدرس support@digikala.com، چت آنلاین در وبسایت دیجی کالا و یا از طریق اپلیکیشن دیجی کالا درخواست خود را مطرح کرده و پیگیری کنید.

درخواست مرجوعی معمولاً 7 روز پس از تحویل کالا ثبت می شود اما برخی از کالاها مانند لباس زیر، لوازم آرایشی باز شده، کارت هدیه و ... مشمول مرجوعی نیستند، برای اطمینان از مرجوعی صحیح کالا، کارتن و جعبه اصلی آن را تا زمان مرجوعی نگهداری کنید.

برای پشتیبانی دیجی کالا در خصوص مرجوعی، می‌توانید از طریق راه‌های تماس با مرکز پشتیبانی دیجی کالا، استفاده از پنل کاربری دیجی کالا، ثبت درخواست پشتیبانی آنلاین، ارسال ایمیل، از طریق پست به آدرس صندوق پستی 13185-1119 اقدام کنید.

2 هفته پیش

دسته‌بندی‌ها