سه‌شنبه، 02 اردیبهشت، 1404

واکنش سریع شرکت ملی پست در رسیدگی به شکایت و تامین رضایت شهروندان/ عکس

یکی از این موارد مربوط به بسته ای بود که روز شنبه در فضای مجازی مطرح شد.

در این خبر، گله‌مندی صاحب مرسوله از پست در شبکه x انعکاس یافته بود.

شرکت ملی پست در همان ساعات اولیه انتشار خبر واکنش نشان داد و روابط عمومی این شرکت با قبول مسئولیت قول رسیدگی داد.

در کمتر از ۴۸ ساعت، براساس قوانین و مقررات و اصل مشتری مداری، نسبت به جبران خسارت مشتری مذکور اقدام و رضایت او را جلب کرد.

این اتفاق نشان می‌دهد وقتی نهاد مسئول با پاسخگویی و شفافیت وارد عمل شود، می‌توان اعتماد عمومی را حفظ کرد.

4 ساعت پیش

دسته‌بندی‌ها