به عنوان مثال، یک سریال از شبکه سه پس از پخش ۱۲ قسمت، تنها به جذب یک میلیون مخاطب دست یافته است. در شرایطی مشابه، سریالی دیگر از شبکه یک، پس از ۶۴ قسمت و ۷۶ شب پخش مداوم، تنها ۱۵ میلیون بیننده داشته است.
نکته قابل توجه این است که هر قسمت از این سریالها، سه بار در طول شبانهروز از شبکههای مختلف پخش میشود و علاوه بر آن، به صورت رایگان در پلتفرم تلوبیون نیز در دسترس مخاطبان قرار دارد.
این موضوع، پایین بودن آمار بینندگان را به چالشی جدیتر برای تلویزیون تبدیل کرده است.
class="source_title">> منبع: >> عصر ایران