جمعه، 16 خرداد، 1404

یک جشنواره تعاملی با محوریت خدمات دیجیتال

برترین‌ها: ویستامدیا، بازوی تولید محتوا و سرگرمی‌های دیجیتال ایرانسل، با هدف تسهیل دسترسی جامعه به محتواهای فرهنگی و ایجاد تجربه‌ای تعاملی برای مخاطبان خود، همکاری جدیدی را با فیلیمو و میلی آغاز کرد.

کاربران با ثبت‌نام در این کمپین و انجام مجموعه‌ای از مأموریت‌ها، از جمله تماشای فیلم و سریال از طریق اینترنت ایرانسل در پلتفرم فیلیمو، ثبت‌نام و احراز هویت و پس‌انداز طلا در سامانه میلی، امتیاز جمع‌آوری می‌کنند و می‌توانند جایگاه خود را در جدول رتبه‌بندی مشاهده کنند.

در پایان دوره، میلی به سه نفر نخست این رقابت بر اساس امتیاز نهایی، به ترتیب ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ گرم طلا و به ۹۷ نفر دیگر بر اساس قرعه‌کشی مشترک میان سه برند، جوایزی به صورت شمش طلا اهدا می‌کند.

3 روز پیش

دسته‌بندی‌ها