پنج‌شنبه، 01 خرداد، 1404

گزارش مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

به گزارش اقتصادآنلاین، lang="ar-sa">>خانم سپیده پناه، مدیر مارکتینگ صرافی lang="ar-sa">>« lang="ar-sa">>تبدیل lang="ar-sa">>» lang="ar-sa">>، در مصاحبه‌ای اختصاصی با lang="ar-sa">>« lang="ar-sa">>دیجیاتو lang="ar-sa">>» lang="ar-sa">> از اهمیت این نوع بازاریابی در کاهش هزینه‌های جذب کاربر و ایجاد رشد ارگانیک صحبت کرد و به تشریح جزئیات کمپین جدید پرداخت lang="ar-sa">>.

lang="ar-sa">>بازاریابی ارجاعی شاه‌کلید اعتماد در دنیای کریپتو

lang="ar-sa">>خانم پناه در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به فضای رقابتی و اشباع نسبی روش‌های سنتی تبلیغات دیجیتال، توضیح داد lang="ar-sa">>:

lang="ar-sa">>« lang="ar-sa">>در صنعت مالی و به خصوص ارز دیجیتال، توصیه یک پلتفرم از سوی دوستان و آشنایان، قوی‌ترین نشانه امنیت و اعتبار محسوب می‌شود؛ چرا که نشان می‌دهد کاربر، تجربه موفقیت‌آمیزی با پلتفرم داشته و حاضر است آن را به شبکه ارتباطی خود معرفی کند lang="ar-sa">>.»

lang="ar-sa">>او همچنین اشاره کرد که در محیط‌هایی مانند فینتک، اعتماد مهم‌ترین مؤلفه جذب کاربران است و بازاریابی ارجاعی می‌تواند این اعتماد را تقویت کرده و هزینه جذب کاربر lang="ar-sa">>( dir="ltr" lang="en-gb">>CAC lang="ar-sa">>) lang="ar-sa">>را به شکل قابل توجهی کاهش دهد lang="ar-sa">>. lang="ar-sa">>به گفته او، نرخ فعال‌سازی کاربران دعوت‌شده از طریق ریفرال، به ۳۰ درصد می‌رسد که تا ۹۰ درصد بیشتر از سایر کانال‌ها است که نشان از کارآمدی این مدل دارد lang="ar-sa">>.

>> lang="ar-sa">>کمپین lang="ar-sa">>« lang="ar-sa">>سود دو نفره lang="ar-sa">>» lang="ar-sa">>بازی برد lang="ar-sa">>- lang="ar-sa">>برد در دنیای فینتک

lang="ar-sa">>کمپین جدید lang="ar-sa">>« lang="ar-sa">>سود دو نفره lang="ar-sa">>» lang="ar-sa">>بر پایه چهار اصل اساسی طراحی شده است lang="ar-sa">>:

lang="ar-sa">>۱. انعطاف‌پذیری در تقسیم پاداش lang="ar-sa">>: lang="ar-sa">> کاربران می‌توانند نحوه تقسیم پاداش ۲۰۰ هزار تومانی بین خود و دعوت‌شدگان را به‌دلخواه تعیین کنند lang="ar-sa">>. lang="ar-sa">>این ویژگی حس مشارکت و مالکیت کاربر را تقویت کرده و انگیزه بیشتری برای معرفی پلتفرم ایجاد می‌کند lang="ar-sa">>.

lang="ar-sa">>۲. شرط حداقل معامله lang="ar-sa">>: lang="ar-sa">> به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و اطمینان از ورود کاربران واقعی و دارای دانش اولیه، شرط حداقل معامله ۵۰۰ هزار تومانی تعیین شده است lang="ar-sa">>. lang="ar-sa">>به گفته خانم پناه این مبلغ، کاملا برای کاربران جدید در دسترس است lang="ar-sa">>.

lang="ar-sa">>۳. پاداش لحظه‌ای lang="ar-sa">>: lang="ar-sa">> سرعت در پرداخت پاداش یکی از ویژگی‌های مهم این کمپین است lang="ar-sa">>. lang="ar-sa">>بر خلاف بسیاری از پلتفرم‌ها، پرداخت‌ها حداکثر تا ۳۰ دقیقه پس از معامله انجام می‌شود، عاملی که به اعتماد کاربران و تجربه مثبت آنان دامن می‌زند lang="ar-sa">>.

lang="ar-sa">>۴. گیمیفیکیشن پیشرفته lang="ar-sa">>: lang="ar-sa">> کاربران می‌توانند کدهای دعوت متفاوت ایجاد کرده و حتی استراتژی‌های مختلف خود را dir="ltr" lang="en-gb">>A/B lang="ar-sa">> تست lang="ar-sa">> کنند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند lang="ar-sa">>.

lang="ar-sa">>

lang="ar-sa">>درس‌هایی از کمپین سود دونفره صرافی تبدیل

lang="ar-sa">>مدل اجرای کمپین در صرافی ارز دیجیتال تبدیل، می‌تواند چندین نکته کلیدی برای فعالان این حوزه داشته باشد lang="ar-sa">>:

lang="en-gb">>● lang="ar-sa">>تمرکز بر اعتماد و سوشال پروف lang="ar-sa">>: lang="ar-sa">> کاربران، تنها زمانی دوستان خود را دعوت می‌کنند که به پلتفرم اعتماد کامل داشته باشند lang="ar-sa">>. lang="ar-sa">>صرافی تبدیل با تقویت این اعتماد، زنجیره‌های ارجاع را به صورت ارگانیک و بدون هزینه‌های کلان تبلیغاتی ایجاد می‌کند lang="ar-sa">>.

lang="en-gb">>● lang="ar-sa">>گیمیفیکیشن به‌عنوان ابزار رشد lang="ar-sa">>: lang="ar-sa">> به‌کارگیری بازی‌‌وارسازی lang="ar-sa">>( dir="ltr" lang="en-gb">>Gamification lang="ar-sa">>) lang="ar-sa">>در مدل ارجاع، نه تنها تعامل کاربران را افزایش می‌دهد، بلکه نرخ بازگشت آن‌ها را به شکل چشمگیری تقویت می‌کند lang="ar-sa">>.

lang="en-gb">>● lang="ar-sa">>پرداخت لحظه‌ای به‌عنوان مشوق lang="ar-sa">>: lang="ar-sa">> این ویژگی نشان‌دهنده تعهد پلتفرم به کاربران است و می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی برای سایر پلتفرم‌های فینتک در ایران مطرح شود lang="ar-sa">>.

lang="ar-sa">>خانم پناه در پایان مصاحبه گفت lang="ar-sa">>:

dir="ltr" lang="en-gb">>» lang="ar-sa">>ا lang="ar-sa">>گر بخواهم چکیده‌ای از این گفتگو را ارائه بدهم، باید بگویم lang="ar-sa">>: lang="ar-sa">>برنده دنیای کریپتو، سرویسی است که امنیت را تضمین کند، فناوری را بی‌وقفه ارتقا دهد، تجربه‌های مالی را واقعی و در دسترس بسازد؛ در این مسیر، ریفرال مارکتینگ شاه‌کلید تحولی است که می‌توان در آینده‌ی مالی جهان رقم زد lang="ar-sa">>.»

dir="ltr" lang="en-gb">>

lang="ar-sa">>تلاش صرافی تبدیل با این کمپین بر این بوده که نشان دهد در فضای رقابتی امروز، رشد ارگانیک و اعتماد کاربران نه با تبلیغات پرهزینه، بلکه با تأکید بر تجربه مثبت کاربر و مشارکت اجتماعی قابل دستیابی است و نتیجه این رویکرد بزرگ‌‌تر شدن کل بازار صنعت کریپتو و فینتک در ایران خواهد بود lang="ar-sa">>.

13 ساعت پیش

دسته‌بندی‌ها