یکشنبه، 28 اردیبهشت، 1404

فونیکس کمپین «یک زمین، یک فرصت» را راه‌اندازی کرد: فراخوانی برای آینده‌‌ای سبزتر

به گزارش اقتصادآنلاین، lang="fa">>در راستای استراتژی اصلی فونیکس برای کاهش آلودگی و حمایت از یک اکوسیستم سالم‌ lang="fa">>تر، فناوری lang="fa">>‌های پیشرفته این برند، شامل سیستم lang="fa">>‌های پلاگین هیبرید و تمام برقی، کاهش قابل lang="fa">>‌توجهی در انتشار کربن ارائه می lang="fa">>‌دهند. این فناوری lang="fa">>‌ها تنها به خودرو محدود نمی‌شوند؛ بلکه نماد تعهد به ایرانی پاک‌تر و سبزتر هستند. dir="ltr">>

lang="fa">>با درک اینکه تغییر معنادار نیازمند اقدام جمعی است، dir="ltr">>>> dir="rtl" lang="fa">>باشگاه مشتریان فونیکس lang="fa">>با افتخار ابتکار جدیدی را راه‌ اندازی کرده است: lang="fa">>«یک زمین، یک فرصت». این کمپین دعوتی است برای مشتریان، هواداران و دوستداران محیط زیست در سراسر کشور تا در حفظ و نگهداری سرزمین زیبای lang="fa">>مان سهیم شوند.

lang="fa">>مشتریان فونیکس dir="ltr">>NEV lang="fa">>که قبلاً با انتخاب خودروهایشان نگرانی خود را نسبت به محیط زیست و آینده فرزندانمان نشان داده‌اند، اکنون، دعوت شده‌اند که تعهد خود را فراتر از جاده ادامه دهند. از طریق فعالیت lang="fa">>‌های آنلاین و رویدادهای حضوری، lang="fa">>شرکت lang="fa">>کنندگان تشویق می lang="fa">>‌شوند در تلاش lang="fa">>‌های اجتماعی برای پاکسازی محیط‌ lang="fa">>های محلی، جمع‌آوری زباله از مناطق طبیعی و بازگرداندن نفس به زمین شرکت کنند. lang="ar-sa">>

lang="fa">>در رویدادی با حضور مشتریان در یک جمعه زیبا، مسئولیت اجتماعی فونیکس از استان مازندران آغاز شد. با کمک مشتریان، گرد هم آمدیم و با استفاده از ابزارهای پاکسازی و تجهیزات محافظت بهداشتی، به پاکسازی محیط پرداختیم. نکته برجسته این رویداد آموزش به کودکان در زمینه دغدغه lang="fa">>‌های زیست lang="fa">>‌محیطی بود که تأکید داشت آموزش این مفاهیم به نسل بعدی کلید حفاظت از زمین ما است.

lang="fa">>در این برنامه، یکی از اساتید محیط زیست نکات مهمی را درباره زمانی که زمین برای ترمیم آسیب‌ lang="fa">>های آلودگی نیاز دارد، مطرح و بر اهمیت استفاده از ابزارهای بازیافتی در زندگی روزمره تأکید کرد. باشگاه مشتریان فونیکس با جدیت این اقدام را در تمام شهرهایی که نیاز به کمک دارند ادامه خواهد داد lang="fa">>تا به مردم فرصتی داده شود که به طبیعت اجازه تنفس مجدد دهند. dir="ltr">>

lang="fa">>واکنش lang="fa">>‌ها بسیار مثبت بوده است. از شهرهای بزرگ تا کوچک، هواداران و مشتریان در سراسر ایران از این کمپین استقبال کرده‌‌اند و آن را به یک حرکت مردمی حفاظت از محیط زیست تبدیل کرده‌اند. فونیکس با الهام از این موفقیت، قصد دارد «یک زمین، یک فرصت» را به شهرهای بیشتری گسترش دهد و تمرکز خود را بر مناطقی که نیاز فوری به توجه زیست lang="fa">>‌محیطی دارند، بگذارد.

lang="fa">>اما این تنها آغاز راه است. فونیکس dir="ltr">>NEV lang="fa">>برنامه lang="fa">>‌ریزی کرده است تا ابتکارات سبز خود را گسترش دهد، که شامل تلاش‌هایی برای حفاظت از زیستگاه‌ lang="fa">>های حیات‌ lang="fa">>وحش می‌شود. این اقدامات نه تنها با مأموریت سبز فونیکس همسو هستند، بلکه هدف آن lang="fa">>‌ها ایجاد فرهنگ مسئولیت lang="fa">>‌پذیری زیست lang="fa">>‌محیطی در جامعه است.

lang="fa">>اگر به جهانی که در آن زندگی می lang="fa">>‌کنید اهمیت می lang="fa">>‌دهید و می lang="fa">>‌خواهید تفاوتی ایجاد کنید، به کمپین «یک زمین، یک فرصت» بپیوندید. فعالیت lang="fa">>‌های خود را به اشتراک بگذارید، دیگران را الهام دهید و به فونیکس کمک کنید این پیام مهم را در جوامع مختلف گسترش دهد.

lang="fa">>با هم می‌ lang="fa">>توانیم آینده‌ lang="fa">>ای بسازیم که در آن طبیعت و نوآوری در کنار هم شکوفا شوند.

lang="fa">>به یک سفیر سبز فونیکس تبدیل شوید.

dir="rtl" lang="fa">>بیایید به زمین dir="rtl" lang="fa">>‌مان تنها فرصتی که شایسته آن است را بدهیم.

11 ساعت پیش

دسته‌بندی‌ها