>>به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، براساس قیمت فیدلیتی و دیگنیتی در بازار و کارخانه، فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) به قیمت class="lastprice">>۲ میلیارد و class="lastprice">>۹۹۰ میلیون تومان در بازار معامله میشود و قیمت کارخانه این خودرو حدود ۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ارزان تر و حوالی class="lastprice">>۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان است این بدین معنی است که با خرید و فروش این مدل فیدلیتی بیش از ۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان سود خواهید کرد و اختلاف قیمت بازار و کارخانه فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) نیز حدود ۱ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان است بدین ترتیب قیمت کارخانه فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) ۱ میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان است و در بازار به قیمتی حدود class="lastprice">>۳ میلیارد و class="lastprice">>۶۵ میلیون تومان عرضه میشود.
>>اما قیمت دیگنیتی پرایم در کارخانه class="lastprice">>۱ میلیارد و class="lastprice">>۶۳۷ میلیون تومان تعیین شده است و در بازار آزاد نیز ۲۴۳ میلیون گران تر و به قیمت ۱ میلیارد و class="lastprice">>۸۸۰ میلیون تومان معامله میشود. جدول زیر را جهت اطلاع از قیمت بازار و کارخانه فیدلیتی و دیگنیتی در اردیبهشت ۱۴۰۴ بخوانید.
>>قیمت کارخانه و بازار فیدلیتی و دیگنیتی - اردیبهشت ۱۴۰۴ | |||
>>برند | >>قیمت بازار (تومان) | >>قیمت کارخانه (تومان) | اختلاف قیمت(تومان) |
>>فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) | class="lastprice">>۲,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰ | class="lastprice">>۱,۶۸۰,۱۰۰,۰۰۰ | ۱ class="lastprice">>,۳۱۰ class="lastprice">>,۰۰۰,۰۰۰ |
>>فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) | class="lastprice">>۳,۰۶۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۲۹,۱۰۰,۰۰۰ | ۱ class="lastprice">>,۳۳۶ class="lastprice">>,۰۰۰,۰۰۰ |
>>دیگنیتی پرایم | class="lastprice">>۱,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰ | class="lastprice">>۱,۶۳۷,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۴۳ class="lastprice">>,۰۰۰,۰۰۰ |
>>دیگنیتی پرستیژ | >>۲,۶۹۵,۰۰۰,۰۰۰ | >>۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۶۵۵ class="lastprice">>,۰۰۰,۰۰۰ |
آشنایی با طراحی >>فیدلیتی پرستیژ
فیسلیفت صورت گرفته روی این خودرو یعنی ماشین فیدیلیتی پرستیژ که الهام گرفته شده از ماشین جتور X۷۰ پلاس می باشد به حدی کامل بوده که در اکثر زوایا احساس میکنیم با یک خودرو کاملاً جدید روبرو شدهایم. مثلاً در بخش دماغه یک جلوپنجره ۸ ضلعی بزرگ جایگزین مدل ساده قبلی شده و ترکیب آن با چراغهای خشنتر، سپر متفاوت و LED های عمودی ظاهری تهاجی و با ابهت به فیدلیتی پرستیژ بخشیدهاند.
در باز طراحی فیدلیتی پرستیژ با توجه به بالا بودن هزینه بازطراحی بخش کناری، نیمرخ را تغییر چندانی ندادهاند و تنها به استفاده از قطعات کرومی، رنگآمیزی ضربهگیرهای کناری و استفاده از رینگها و آینههای جدید بسنده کردهاند؛ اما در قسمت انتهایی فیدیلیتی پرستیژ مجدداً شاهد دگرگونی اساسی هستیم و چراغهای جدید بهم پیوسته در ترکیب با چیدمان متفاوت سپر و استفاده از اگزوزهای چهارتایی (که برخلاف نسخه پرایم واقعی هستند) ظاهر م ماشین فیدلیتی پرستیژ را به کراساوور های اسپرت مانند دیگنیتی پرستیژ نزدیک نمودهاند. در بررسی فیدلیتی پرستیژ یکی دیگر از تغییرات دیده شده این است که پلاک هم از سپر به درب صندوق انتقال یافته تا فضای خالی این بخش که روی نسخه پرایم مقداری آزاردهنده بود به نوعی پر کند.