پنج‌شنبه، 09 مرداد، 1404

پرشیا خودرو در صدر رضایتمندی خدمات پس از فروش پاییز ۱۴۰۳؛ کسب رتبه اول در ارزیابی ISQI

lang="ar-sa"B Roya';">>به گزارش اقتصاد آنلاین، طبق بررسی های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مجموعه نمایندگی های شرکت پرشیا خودرو در این ارزیابی برجسته ظاهر شده و نشان دادند که تلاش‌هایشان در بهبود کیفیت خدمات پس از فروش با بازخورد مثبت مشتریان همراه بوده است.

>> lang="ar-sa"B Roya';">>دستاورد پرشیا خودرو در خدمات پس از فروش

lang="ar-sa"B Roya';">>در این ارزیابی، شاخص‌هایی مانند هزینه پرداختی برای قطعات و اجرت، مدت‌زمان تعمیر و تحویل خودرو، شفافیت در توضیحات هنگام ترخیص خودرو و رفع کامل ایرادات ثبت‌شده بررسی شده است. پرشیا خودرو، با توجه به این شاخص‌ها، توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و به جایگاه نخست برسد dir="ltr"Times New Roman', serif;">>.

lang="ar-sa"B Roya';color:rgb(0,0,0);">>عملکرد نمایندگی‌های برتر

lang="ar-sa"B Roya';">>در بخش ارزیابی عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش، نمایندگی‌های زیر توانسته‌اند بالاترین امتیاز را کسب کنند dir="ltr"Times New Roman', serif;">>:

lang="ar-sa"B Roya';">>نمایندگی سیاسی مشهد با امتیاز lang="fa"B Roya';">>۹۰۲

lang="ar-sa"B Roya';">>نمایندگی شیخ بهایی تهران با امتیاز lang="fa"B Roya';">>۸۸۹

lang="ar-sa"B Roya';">>نمایندگی شریعتی تهران با امتیاز lang="fa"B Roya';">>۸۵۵

lang="ar-sa"B Roya';">>نمایندگی حقیقت شیراز با امتیاز lang="fa"B Roya';">>۷۹۷

lang="ar-sa"B Roya';">>نمایندگی مرکزی تهران با امتیاز lang="fa"B Roya';">>۷۹۰

lang="ar-sa"B Roya';">>نمایندگی آجودانیه تهران با امتیاز lang="fa"B Roya';">>۷۸۸

>> lang="ar-sa"B Roya';">>آینده خدمات پس از فروش در پرشیا خودرو

lang="ar-sa"B Roya';">>با کسب این موفقیت پرشیا خودرو در تلاش است تا با ارتقای کیفیت خدمات خود، رضایت مشتریان را بیشتر از پیش افزایش دهد dir="ltr"Times New Roman', serif;">>. lang="ar-sa"B Roya';">>این شرکت در نظر دارد تا فرآیندهای تعمیرات را تسریع بخشیده، هزینه‌ها را کاهش دهد و شفافیت در ارتباطات با مشتریان را بهبود بخشد تا به هدف‌گذاری سال lang="fa"B Roya';">>۱۴۰۳ lang="ar-sa"B Roya';">> که رسیدن به lang="fa"B Roya';">>۸۲۰ dir="ltr" lang="fa"Times New Roman', serif;">> lang="ar-sa"B Roya';">>امتیاز lang="ar-sa"B Roya';">> است، دست یابد dir="ltr"Times New Roman', serif;">>.

lang="ar-sa"B Roya';">>در نهایت، موفقیت پرشیا خودرو در این ارزیابی، گامی مثبت در جهت بهبود خدمات پس از فروش و کسب اعتماد بیشتر مشتریان بوده است.

5 ماه پیش

دسته‌بندی‌ها