lang="ar-sa">>به گزارش اقتصاد آنلاین، ارتباط مستمر، پایدار و سازنده با جامعه مخاطبان و ذینفعان از طریق ابزارها و روشهای اطلاعرسانی است. روابط عمومی بهعنوان روایتگر پیامها و دستاوردها، با سیاستگذاری و برنامهریزی دقیق، در مسیر اقناع و تنویر افکار عمومی گام برمیدارد و با تولید محتوا با بهرهگیری از دانش، هنر، خلاقیت و تجربه خود، بسترهای ارتباطی سازنده و پایداری را برای تأمین اهداف راهبردی سازمان فراهم میسازد. در این راه، ترسیم چهرهای مشروع و مقبول برای مخاطبان، مشتریان و ذینفعان هر مجموعه وظیفهای دشوار است و این رسالت در مرحله نخست در میدان افکار عمومی و در مراحل بعد، در جشنوارههای تخصصی روابط عمومی مورد ارزیابی قرار میگیرد.
lang="ar-sa">>پیدایش نظریههای ارتباطی نوین، تغییر و تحول اساسی در روشهای تبلیغاتی و گسترش ابزارهای نوین ارتباطی، فعالیت واحدهای تبلیغاتی و ارتباطی را دستخوش تحولات بسیاری کرده و به همین ترتیب نقش و کارکرد و روابط عمومیها نیز در دو دهه اخیر و با ظهور فضای مجازی، در شکل و محتوا تغییر کرده است. همین تغییر و تحولات در عرصههای مختلف ارتباطی و ایفای نقش روابط عمومی بهعنوان سخنگو و بازوی توانمند سازمان باعث شده رسالتهای بیشتری برای جلب رضایت مخاطبان و تأمین منافع سازمانها بر عهده این بخش گذاشته شود.
lang="ar-sa">>فولاد مبارکه بهعنوان بزرگترین شرکت فولادساز کشور، همواره با طیف وسیعی از جامعه مخاطبان همراه بوده است. خانواده بزرگ فولاد مبارکه، شامل تمامی کارکنان در سطوح مختلف سازمان و خانواده این عزیزان به همراه سایر همکاران در شرکتهای زیرمجموعه، پیمانکاران، مشتریان داخلی و خارجی و کلیه ذینفعان این شرکت در اقصی نقاط ایران اسلامی، نیازمند اطلاع از برنامهها، فرایندها، موفقیتها و دستاوردهای شرکت هستند و این امر تنها با استفاده خلاقانه و ماهرانه از انواع روشها و ابزارهای ارتباطی ممکن است.
lang="ar-sa">>رویکرد روابط عمومی در دوره جدید فعالیت فولاد مبارکه، تحول در ارتباطات، در برگرفتن تمامی مخاطبان از طیفهای گوناگون و تغییر در استفاده از ابزارهای اطلاعرسانی بوده و تنوع و تکثر در نشریات و خلق رسانههای جدید دستاوردهایی است که از همین نگرش سرچشمه گرفته است. در این راستا انتشار نشریات و ویژهنامههای تخصصی با عناوین مختلف برای کارکنان و خانواده آنان، کودکان و نوجوانان، بازنشستگان، کارشناسان، متخصصان و...، علاوه بر ارتقای روابط درون و برونسازمانی، نقش مؤثری در تبیین مسیر تعالی فولاد مبارکه و ایجاد همافزایی برای دستیابی به اهداف والای شرکت برای خلق آیندهای بهتر داشته و دارد.
lang="ar-sa">>نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فرصت مغتنمی برای محک زدن توان و ظرفیت روابط عمومی سازمانهای معتبر کشور است تا با شرکت در این جشنواره، علاوه بر همافزایی و به اشتراک گذاشتن دانش و تجارب روابط عمومیها با یکدیگر، عملکرد این واحدها در نگاهی ملی مورد ارزیابی قرار گیرد.
lang="ar-sa">>مایه خرسندی است که روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این جشنواره با دریافت پنج رتبه برتر، بالاترین جایزه این جشنواره را از آن خودکرد و در بخش جایزه ویژه، کتاب، بروشور و کاتالوگ و اینفوگرافیک حائز رتبه اول کشور و در بخش پوستر حائز رتبه دوم شد. در این خصوص شایسته است که تلاشهای بیدریغ تمامی همکارانم در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه را قدر نهم و برای همه این عزیزان در این مدیریت شبانهروزی، توفیق و سربلندی آرزو کنم.