به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی و برنامه ریزی برای احداث مجتمع اداری شهرستان آوج، با حضور فتح خانی فرماندار آوج، معصومه رحیمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری، نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دفتر فنی، حمل ونقل و ترافیک استانداری در محل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری برگزار شد.
معصومه رحیمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری در این جلسه با تأکید بر ضرورت تجمیع ادارات در قالب مجتمع اداری، اظهارداشت: ایجاد این مجتمع، ضمن تسهیل دسترسی مردم به خدمات دولتی، موجب افزایش بهرهوری، کاهش هزینهها و ارتقای رضایتمندی عمومی خواهد شد.
در این نشست، ضمن بررسی نیازهای اداری شهرستان، وضعیت فعلی پراکندگی ادارات، مسائل مربوط به جانمایی، زیرساختهای عمرانی و نحوه تأمین اعتبار پروژه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
انتهای پیام