یکشنبه، 25 خرداد، 1404

کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستار

در این ارزیابی که با حضور نهادهای معتبر دولتی از جمله وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO) برگزار شد، از مهندس ابوالفضل جوکار مدیرعامل مجموعه مارال ستاره، به‌عنوان مدیری شایسته در ارتقای خدمات، رضایت عمومی، توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان تقدیر به‌عمل آمد.
در متن لوح تقدیر، نگاه استراتژیک به رضایت مشتری، تعهد تخصصی مدیریت، و تلاش در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد ملی از جمله عوامل اصلی انتخاب این مجموعه عنوان شده است. این موفقیت نشان‌دهنده مسیر حرفه‌ای و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مارال ستاره در خدمت‌رسانی نوین و هوشمندانه به مشتریان در سطح ملی است.
این لوح توسط سرکار خانم معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور ریاست جمهوری در امور همکاری‌های اقتصادی و رییس شورای سیاست‌گذاری اجلاس، امضا و اعطا شده است.

1 هفته پیش

دسته‌بندی‌ها