به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رضا رضایی افزود:این سامانه با هدف تسهیل و تسریع در دریافت گزارشات مردمی و حوادث مختلف راهاندازی شده و اکنون تنها مسیر رسمی پیگیری مسائل مرتبط با آب و فاضلاب در استان است.
وی یادآور شد: سامانه ۱۲۲ با بهرهگیری از فناوریهای نوین، امکان ثبت سریع و دقیق گزارشات را به صورت ۲۴ ساعته فراهم میکند و پاسخگویی به درخواستها در کوتاهترین زمان انجام میشود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: این سامانه امکان ردیابی آنلاین وضعیت گزارشها را برای متقاضیان فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه مردم استان توجه داشته باشند که برای ثبت هرگونه گزارش، شکایت یا درخواست مرتبط با خدمات شهری فقط از شماره ۱۲۲ استفاده کنند، تصریح کرد: استفاده از این سامانه موجب افزایش کیفیت خدمات، امنیت و رفاه عمومی در استان خواهد شد.
انتهای پیام