lang="ar-sa">>به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام lang="ar-sa">>؛ "محمود کشاورز" افزود: از این تعداد lang="fa">>۳۸۰ lang="ar-sa">> مورد مشاوره و راهنمایی، تعداد lang="fa">>۱۳ lang="ar-sa">> مورد در دست اقدام، lang="fa">>۲۹ lang="ar-sa">> مورد پاسخ مثبت و lang="fa">>۶۰ lang="ar-sa">> مورد بایگانی شده است dir="ltr">>.
lang="ar-sa">>وی اظهار داشت: در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان و شناسایی درخواستها و انتظارات مردمی، در طول سال گذشته تاکنون هر هفته یکبار برنامه دیدار مردمی داشته است dir="ltr">>.
lang="ar-sa">>وی ادامه داد: علاوه بر دیدارهای چهره به چهره، مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی طی چندین نوبت با حضور در دفتر بازرسی استانداری، پاسخگوی تماسهای سامانه سامد مرتبط با حوزه گازرسانی و خدمات مشترکین و متقاضیان نیز بوده است dir="ltr">>.
lang="ar-sa">>مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزشهای نظام خدمترسانی را فراهم میآورد، تصریح کرد: در این دیدارها، جوابگویی به مراجعین از طریق پاسخ اقدام مثبت، مشاوره و راهنمایی، بایگانی و در دست اقدام به مراجعه کنندگان خدمات رسانی شده است dir="ltr">>.
lang="ar-sa">>کشاورز با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد، گفت: درب این مجموعه بر روی تمامی مراجعه کنندگان باز است و به مشکلات آنان بصورت آنی رسیدگی میشود dir="ltr">>.
lang="ar-sa">>کشاورز افزود: شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست های آنان، علاوه بر برگزاری برنامههای منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان dir="ltr">> (crm) lang="ar-sa">>و نیز میز خدمت در تمامی ادارات گاز در ستاد و شهرستانها، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستانها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای lang="fa">>۱۵۹۴ lang="ar-sa">> به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت می کند dir="ltr">>.
lang="ar-sa">>وی با بیان اینکه برگزاری این دیدارها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژهای شده است، تصریح کرد: در طول سال گذشته تاکنون، هر هفته یکبار برنامه دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان برگزار شده است dir="ltr">>.
lang="ar-sa">>کشاورز با بیان اینکه شرکت گاز استان به منظور رفع مشکلات مردم، از طریق lang="fa">>۵ lang="ar-sa">> درگاه غیرحضوری در جهت خدمترسانی با مراجعین و مشترکین ارتباط برقرار کرده است،تأکید کرد: همکاران این شرکت با سعه صدر، تکریم و حسن اخلاق، پاسخگوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن برطرف میکنند dir="ltr">>.