اسنپمارکت، کمپین نوآورانه «>>سوپرسنج» را معرفی کرد و گام تازهای در مسیر شخصیسازی و سرگرمی در مسیر تجربه خرید آنلاین برداشت. «سوپرسنج» یک قابلیت تعاملی و هوشمند است که به کاربران امکان میدهد کارنامهای اختصاصی، دادهمحور و سرگرمکننده از رفتار خریدشان در اسنپمارکت دریافت کنند.
این سرویس مبتنی بر تحلیل دادههای خرید هر کاربر و الگوریتمهای هوش مصنوعی طراحی شده است. سوپرسنج علاوه بر یادآوری الگوهای خرید کاربران، شخصیت و عادتهای خرید آنها را روایت میکند. محصولات و دستهبندیهای محبوب و سبک خرید اقتصادی، ساعتهای خرید، خریدهای پرتکرار یا وفاداری به یک برند خاص از جمله دادههایی است که در این گزارش در قالب یک روایت خودمانی و نزدیک به فرهنگ کاربران ایرانی برای هر کاربر روایت میشود.
کاربران اسنپمارکت پس از دریافت کارنامه شخصی خرید خود، میتوانند این گزارش جذاب را در شبکههای اجتماعی با هشتگ #سوپرسنج منتشر کرده و در قرعهکشی جوایز ویژه از جمله آیفون ۱۶ پرو شرکت کنند.
class="sc-9996cfc-0 haEmbW">>خرید آنلاین از سوپرمارکت، فراتر از انتخاب چند قلم کالاست؛ هر سبد خرید، بخشی از سبک زندگی، انتخابها و الگوهای رفتاری ما را بازتاب میدهد. سوپرسنج تلاشیست برای روایت همین الگوها، به زبان داده. ما با ترکیب هوش مصنوعی، تحلیل داده و طنزی هوشمندانه، تجربهای شخصی و سرگرمکننده خلق کردیم تا هر کاربر، فرصتی برای شناخت عادتهای خودش داشته باشد و البته کمی هم لبخند بزند.class="sc-9996cfc-0 iCBGOT">>- سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپمارکت
سوپرسنج اولین نمونه رسمی استفاده از تحلیل داده و محتواسازی خلاقانه با همکاری انسان و هوش مصنوعی در خردهفروشی آنلاین ایران است و میتواند الگویی جدید برای تعامل برند و مشتری در بازار دیجیتال کشور باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارنامه خرید شخصی خود، به سایت یا اپلیکیشن اسنپمارکت مراجعه کنید.