پیش از این، فرایند دریافت خسارت بیمهای طاقتفرسا، حضوری و زمانبر بود اما حالا امکان اتوماسیون و وجود زیرساختهای آنلاین باعث شده این فرایند سادهتر و تجربه این خدمت به نحو چشمگیری متحول شود.
سرویس «خسارت آنی بیمه بازار» یکی از خدماتی است که با استفاده از همین امکانات فناورانه فرایند دریافت خسارت را آسان و سریع کرده است؛ سرویسی که با تکیه بر فناوریهای پیشرفته، فرآیند دریافت خسارت را سادهتر کرده و استاندارد تازهای در خدمات دیجیتال بیمهای تعریف کرده است.
اما عملکرد سرویس خسارت آنی >>بیمه بازار از منظر فناورانه چه ویژگیهایی داشته ک تجربهای سریع، هوشمند و قابل اعتماد رقم زده و به نقطه تمایز در بیمه دیجیتال ایران تبدیل شده است؟