سامسونگ از امروز تجربهی جدید خرید مبتنی بر >>هوش مصنوعی را روی صفحهی قفل برخی گوشیهای خود ارائه میدهد.
>>براساس همکاری سامسونگ با شرکت Glance، در لاکاسکرین برخی از گوشیهای غول فناوری کرهای و با تمرکز بر گلکسی استور، از هوش مصنوعی مولد برای «کشف محتوا و تجارت» و نمایش «محتوای پرطرفدار، رویدادهای محلی و لحظات شبکههای اجتماعی» استفاده میشود.
این قابلیت که Glance AI نام دارد از امروز و بهصورت اختیاری در دو قالب اپلیکیشن مجزا و تبلیغات صفحهی قفل در دسترس تعدادی از مدلهای پرچمدار >>گوشی سامسونگ قرار میگیرد. ویژگی نامبرده بهصورت پیشفرض غیرفعال است.
Glance AI با یک سلفی یا تصویری از گالری آموزش میبیند تا تصاویر واقعی از مصرفکنندگان در لباسهای مناسب ایجاد کند. در واقع با قابلیتی مشابه ویژگی خرید لباس گوگل مواجه هستیم که لباسها را برای کاربران تن میزند.