دیوار قابلیت نردبان خودکار را برای کاربران حرفهای راهاندازی کرده است. این ویژگی که با هدف تهسیل مدیریت آگهیها طراحی شده، به کسبوکارها امکان میدهد تا آگهیهای خود را بهصورت خودکار و برنامهریزی شده در صدر لیست نگه دارند.
نردبان خودکار چطور کار میکند؟
با قابلیت جدید، صاحبان کسبوکارها میتوانند برنامهی منظمی برای نردبان کردن آگهی خود تنظیم کنند. برای این کار باید تعداد دفعات و فاصلهی زمانی مورد نظر مشخص شود. کاربران میتوانند تا ۱۰ بار نردبان خودکار را برای هر آگهی تنظیم کرده و فاصله زمانی بین نردبانها را از حالت روزانه تا هر ۵ روز یک بار انتخاب کنند. پس از آن سیستم به صورت خودکار و طبق برنامه، آگهیها را نردبان میکند و در صدر لیست آگهیها نمایش میدهد.
از مزایای نردبان خودکار میتوان به صرفهجویی در زمان و مدیریت آسانتر آگهیها، کاهش نگرانی از فراموش کردن نردبان، افزایش بازدید و شانس فروش با حضور دوباره در صدر لیست و برنامهریزی دقیق برای نمایش آگهیها اشاره کرد.
نکات مهم استفاده از نردبان خودکار
- هزینه هر بار نردبان، در زمان اجرا از کیف پول صاحب کسبوکار کسر میشود و نیاز به پرداخت یکجای هزینهی تمام نردبانها در ابتدا نیست.
- پرداخت هزینهی نردبان خودکار فعلا تنها از طریق کیف پول صاحب کسبوکار انجام میشود.
- برای هر آگهی در هر زمان، تنها یک درخواست نردبان خودکار میتواند فعال باشد.
- برای تغییر در برنامه نردبان، باید ابتدا درخواست قبلی لغو و سپس درخواست جدید ثبت شود.
- در صورت تغییر مالکیت کسبوکار یا حذف همکار، درخواستهای فعال بهصورت خودکار لغو میشوند.
- در صورت کافی نبودن موجودی کیف پول، ساعاتی قبل از هر عملیات نردبان، پیام هشدار برای کاربران ارسال میشود تا فرصت شارژ کردن کیف پول خود را پیدا کنند.
class="sc-9996cfc-0 haEmbW">>این قابلیت گامی مهم در مسیر هوشمندسازی مدیریت آگهیها در دیوار است. کاربران حرفهای میتوانند با استفاده از این ابزار، زمان بیشتری را به توسعه کسبوکار خود اختصاص دهند و نگران مدیریت دستی آگهیها نباشند.class="sc-9996cfc-0 iCBGOT">>- شاهین پوروطن، مدیر بخش دیوار حرفهای
برای استفاده از نردبان خودکار میتوان در قسمت «دیوار حرفهای»، به بخش «بسته نردبان خودکار» مراجعه کرده و این قابلیت را برای آگهیهای مورد نظر فعال کرد.