سامسونگ با وجود عرضه سری >>گلکسی S25، نتوانست موقعیت خود را در بازار موبایل اروپا بهطور قابلتوجهی تقویت کند. گزارشها نشان میدهند که میزان فروش گوشیهای هوشمند در اروپا طی سهماههی اول ۲۰۲۵ نسبت به سال گذشته ۴ درصد کاهش یافته و سامسونگ نیز با افت ۲ درصدی در فروش گوشیهای خود مواجه شده است.
بااین حال، سهم بازار سامسونگ در اروپا از ۳۲ به ۳۳ درصد افزایش یافته که بیشتر به دلیل عملکرد ضعیف برندهای کوچکتر است تا موفقیت سری >>گلکسی S25. کارشناسان معتقدند که پرچمداران جدید سامسونگ نوآوری خاصی نداشتند و کاربران اروپایی استقبال گرمی از آنها نکردهاند.
>>بهگزارش کانترپوینت، برند چینی آنر با رشد ۲۰ درصدی در ارسال گوشیها، سریعترین رشد سالانه را در اروپا تجربه کرد، اما سهم بازارش همچنان ۴ درصد باقی مانده است. اپل نیز با معرفی >>آیفون 16e توانست فروش گوشیهایش را افزایش دهد، ولی به دلیل قیمت بالا، فروش این دستگاه در اروپا کمتر از دیگر مناطق بود.