«پوزیترون» بهعنوان نمایندهی رسمی برند کاسیو و برندهای دیگری مانند بلکین، هانیول، پرومیت و فورس ریبرندی کرد.
پوزیترون که علاوه بر واردات و عرضهی ساعتهای کاسیو، در حوزه کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل هم فعال است، از هویت بصری جدید خود با تگلاین «آنباکس به شادی» حول محور رضایت مشتری و تامین کالاهای با اصالت، رونمایی کرد.
به گفتهی این شرکت، تغییر در هویت و بازتعریف ارزشها و تعهد برند بر اساس خلائی که در بازار وجود داشته صورت گرفته است. در بازبینی نما و ایدهی فروشگاهی برند این برند، لزوم ریبرندینگ پوزیترون احساس شده است.
class="sc-9996cfc-0 haEmbW">>در فرآیند اجرایی، تحقیقات گستردهای در خصوص نیازمندی مشتریان و خلا موجود انجام شد و از این مسیر به دو ارزش اصلی برند پوزیترون یعنی رضایت مشتری و اصالت کالا رسیدیم.class="sc-9996cfc-0 iCBGOT">>- مدیر مارکتینگ پوزیترون