آمار جدید دربارهی وفاداری به برند در ایالات متحده نشان میدهد که ۸۹ درصد کاربران اپل هنگام >>خرید گوشی، دوباره >>آیفون خریداری میکنند. این عدد نسبت به سال ۲۰۲۳ پنج درصد کاهش یافته؛ اما همچنان کاربران اپل بسیار به برندشان وفادارند.
وفاداری کاربران به سامسونگ بین سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵، هشت درصد رشد داشته و از ۶۸ به ۷۶ درصد افزایش یافته است.
>>شرکت تحقیقات بازار CIRP باور دارد وفاداری کاربران اپل و سامسونگ از نظر سهم بازار قابل مقایسه نیست؛ چون تعداد طرفداران برند کرهای کمتر است.
تحلیلگران میگویند که در حالی که خالق آیفون به راحتی کاربرانش را در اکوسیستم خود حفظ میکند، تنوع بالای دستگاههای اندرویدی چالش مهمی برای سامسونگ به حساب میآید تا درصد وفاداری بیشتری کسب کند.