>>براساس دادههای مؤسسهی تحقیقاتی IDC، حجم عرضهی آیفون در چین طی سهماههی اول سال ۲۰۲۵ نسبتبه مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشته و اپل تنها برند مطرحی بوده که در فصل اخیر افت فروش تجربه کرده است.
میزان عرضهی >>آیفون در فصل قبل به ۹٫۸ میلیون دستگاه رسیده که سهم بازار اپل را به ۱۳٫۷ درصد رساند؛ درحالیکه این آمار در فصل گذشته ۱۷٫۴ درصد بود. اپل حالا برای هفتمین فصل متوالی کاهش فروش را تجربه میکند.
برندهای چینی عملکرد متفاوتی داشتند. شیائومی، پیشتاز بازار چین، موفق شد عرضهی محصولاتش را ۴۰ درصد افزایش دهد و به ۱۳٫۳ میلیون دستگاه برساند. در مجموع، عرضهی گوشیهای هوشمند در بازار چین نسبتبه سال گذشته ۳٫۳ درصد رشد داشته است.