چهارشنبه، 28 خرداد، 1404

تحقیق و توسعه دیجی‌کالا در راستای ایجاد وفاداری مشتریان به برندها فعالیت می‌کند

مدیرکل تیم استراتژی و بینش بازاریابی دیجی‌کالا،‌ ایده اصلی شکل‌گیری سرویس تحقیقات بازار دیجی‌کالا ادز را برطرف کردن چالش تأمین‌کنندگانی می‌داند که قصد دارند تصمیمات خود را بر اساس داده‌های واقعی بگیرند. به گفته رامین خاورزاده، این موضوع باعث شد آن‌ها تصمیم بگیرند خدمتی اضافه کنند که خدمات تحقیقات بازار را به صورت کامل به تأمین‌کنندگان ارائه داده و به آن‌ها کمک کند سلایق مشتریان را به صورت بومی‌سازی شده شناسایی کنند.

کپی لینک

گفت‌وگو با رامین خاورزاده، مدیرکل تیم استراتژی و بینش بازاریابی دیجی‌کالا

3 ماه پیش

دسته‌بندی‌ها