به گزارش>> خبرگزاری مهر، محمد سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در آئین بهرهبرداری از ساختمان جدید مرکز ارتباطات >>اظهارداشت: امروز بهانهای برای آغاز کار جدید جهت رسیدن به اهداف و کارهای نوین است.
وی افزود: امکانات فیزیکی هدف اصلی ما نیست و برای بهبود ارتباطات و پاسخگویی برنامههای خوبی در دست اقدام است. ما بنا داریم هیچسوالی بدون پاسخ نماند و به همه ابهامات و گلایهها و سوالات رسیدگی میکنیم و این محدود به پاسخگویی تلفنی نیست و از هوش مصنوعی و زیرساختهای تکنولوژی استفاده میکنیم تا مخاطبان اقناع شوند.
سالاری گفت: سوالات کلی ۱۹۰۰ مورد است که مردم به همین دلیل با تأمین اجتماعی تماس میگیرند و بنا داریم با بهرهگیری از دستیار هوش مصنوعی و کارکنانمان پاسخ دهیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: همه کارفرمایان، کارگردان و بازنشستگان و افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی میتوانند از این نحوه پاسخگویی هوشمند در تأمین اجتماعی بهرهمند شوند.