به گزارش >>خبرگزاری مهر، فرزانه >>صادق شامگاه دوشنبه (۲۷ اسفندماه) در جریان بازدید از بخشهای مختلف ایستگاه راهآهن تهران با مسافران گفتگو کرد و نظرات مردم را نسبت به خدمات ارائه شده و میزان رضایتمندی آنان جویا شد.
در ادامه این بازدید وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به مشاهدات خود و اظهارات >>مردمی >>نسبت موضوع دسترسی به بلیت قطار، گفت: در گفتوگو با مردم متوجه شدم برخلاف مسافرانی که از طریق سامانه بلیت تهیه کردند، عدهای از هموطنان در زمان >>پیک سفرها از طریق آژانسهای مسافرتی اقدام به تهیه بلیت کرده بودند که با دشواری بیشتری >>مواجه شدند.
وی با بیان اینکه باید بررسی دقیقی >>در خصوص این مساله انجام شود، افزود: به طور قطع اشکالات و کمبودهایی از نظر میزان >>عرضه و تقاضا در ناوگان ریلی وجود دارد اما باید تلاش شود تا خدمات نسبت به میزان عرضه به بهترین شکل باشد.
وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت پاسخگویی و حفظ شأن و احترام مسافران >>تاکید کرد و گفت: امشب از دو قطار بازدید انجام شد که از نظر ما کیفیت قابل قبولی داشتند، اما باید مسافران نظرات خود را نسبت به کیفیت قطارها و واگنها از طریق سامانه dir="rtl">> ۵۱۴۹ صدای مسافر شرکت راهآهن اعلام کنند.
صادق در ادامه خاطرنشان کرد: هر قطاری با هر تعداد ستاره، باید بهترین پاسخگویی را به هموطنان داشته باشند و مردم نظرات خود را اعلام کنند.
گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی به همراه سعید رسولی معاون >>حمل و نقل وزارتخانه و جبارعلی ذاکری مدیرعامل >>راه آهن در آستانه نوروز dir="rtl">> ۱۴۰۴ به صورت سرزده از قسمتهای مختلف ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد.
در این بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن >>گفتوگوی >>صمیمی با مسافران، خدمه قطارها و کارکنان شرکت راه آهن بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و نظرسنجی مستمر در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مسافران >>تاکید کرد.
همچنین وزیر راه و شهرسازی از زحمات و تلاشهای کارکنان >>راه آهن قدردانی کرد.