به گزارش خبرنگار رسانه ایرنا، مقتضیات سوت زنی در فضای رسانهای، درآمدی بر بازنمایی قدرت زنانه در انیمیشن یخزده۱، تحلیل اثربخشی تبلیغات اینفلوئنسرهای اینستاگرامی غذا بر نگرش و رفتار مشتری بازنمایی طبقه متوسط جدید (بورژوازی جدید) در سه فیلم منتخب سینمای دهه نود ایران و نقش رسانهها در نگرش عمومی به جرم (مورد مطالعه: مخاطبان رسانه ملی) از جمله مقالات شماره جدید فصلنامه «رسانه» است.
مجله علمی رسانه، فصلنامه مطالعاتی و تحقیقاتی وسایل ارتباط جمعی با دسترسی باز (به متن مقالات) است که توسط دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها و به صاحب امتیازی معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نخستین نشریه در حوزه وسایل ارتباط جمعی از سال ۱۳۶۹ به صورت پیوسته منتشر میشود.
این نشریه از سیاست داوری تخصصی دوسو ناشناس در بررسی مقالات استفاده کرده و به انعکاس مقالههای تحقیقاتی، نتایج پژوهشهای علمی، تجربهنگاریها، دستاوردهای ارتباطات و روزنامهنگاری کشور و رهیافتهای سودمند علمی میپردازد.
محمد آقاسی، مدیر مسئول این نشریه است و محمد مهدی فرقانی سردبیری آن را بر عهده دارد.