فیلم| یک پیشکسوت: ضرورت برندسازی منابع انسانی در ایرنا

فیلم| یک پیشکسوت: ضرورت برندسازی منابع انسانی در ایرنا

 رشت- ایرنا- پیشکسوت و رئیس اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی در گیلان اظهار کرد: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی باید سازوکاری برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی حرفه‌ای نیروهای خود در زمان اشتغال و پس از بازنشستگی بیاید، این سازوکار می‌تواند در قالب سازمان و یا در کنار سازمان مادر تعریف شود.

دریافت 250 MB

به گزارش ایرنا، قاسم شریعتی روز دوشنبه به مناسبت ۹۰ سالگی ایرنا با تاکید بر لزوم توجه به برندسازی نیروی انسانی در این رسانه ملی و مادر افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای رسانه‌های بین المللی، برندینگ منابع انسانی است، این رسانه‌ها سالها بعد از بازنشستگی نیروهایشان از توان و ظرفیت فنی و حرفه آنها به عنوان تحلیگر و گزارشگر و غیره سود می برند که در ایرنا این چرخه مغفول است.

 

 منبع خبر