پیامرسان ایتا: مدلینگ بانوان در تبلیغات ممنوع شد

یکی از عناصر تبلیغات استفاده از بازیگران زن است، حالا پیامرسان ایتا در قوانین جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان در تبلیغات را ممنوع کرده است.

عصر ایران: یکی از عناصر تبلیغات استفاده از بازیگران زن است، حالا پیامرسان ایتا در قوانین جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان در تبلیغات را ممنوع کرده است.
پیامرسان ایتا در کانال اطلاعرسانی خود نوشته است که برای ساماندهی و بهینهسازی جریان اطلاعرسانی، تبلیغات، رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی، سیاستهای جدیدی را تعیین کرده است.
در یکی از بندهای این سیاستها امده است که با توجه به موقعیت ویژه و جایگاه رفیع زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی، استفاده از تصویر بانوان در آگهیهای تبلیغاتی مستلزم رعایت شان و منزلت آنها میباشد. لذا مدلینگ و استفاده ابزاری از تصویر چهره بانوان به صورتی که قابل شناسایی باشند برای معرفی کالا، محصولات و خدمات ممنوع است.
همچنین استفاده از تصویر بانوان در تبلیغ کالا یا خدمتی که استفادهکننده آن صرفا بانوان نباشند مجاز نیست.
مطالب مرتبط
- شرایط حضور مهاجم ۴۰۰ میلیاردی در استقلال
- سفر به تاریخ؛ «محسن تنابنده» در 6 سالگی در آغوش پدرش؛ سال 1360
- با زغال و پودر بستنی چسبی بساز که از سنگم سفت تره (روشی باور نکردنی)
- آخرین وضعیت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی در اصفهان/۴۲ هزار واحد انبوهسازی در حال ساخت است
- خاموشی گسترده در اسپانیاوپرتغال؛میلیونها نفر بدون برق شدند
- اطلاعیه تعطیلی مدارس به دلیل طوفان ( ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴)
- بودجه نجومی صدا و سیما در شرایط بحرانی کشور شوکه کننده شد !
- قیمت انواع حبوبات امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۴