لیست خودروهای صفر زیر ۵۰۰ میلیون سایپا در بازار آزاد + جدول اسفند ۱۴۰۳

لیست خودروهای صفر زیر ۵۰۰ میلیون سایپا را در ادامه گزارش بخوانید.

به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان و همچنین گرانی بیش از حد خودرو، بسیاری از مردم به دنبال خرید خودروهای خوش قیمت و اقتصادی هستند در این گزارش به بررسی لیست خودروهای صفر زیر ۵۰۰ میلیون سایپا در بازار آزاد میپردازیم.
بر اساس قیمت محصولات مدل ۱۴۰۳ سایپا در بازار آزاد، در صدر لیست خودروهای صفر زیر ۵۰۰ میلیون تومان سایپا پراید وانت یا همان پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۳ با قیمت ۳۶۵ میلیون تومانی قرار دارد و ساینا اس دندهای بنزینی مدل ۱۴۰۳ DA حوالی ۴۸۵ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش میرسد. همچنین قیمت بازار کوییک اس دندهای مدل ۱۴۰۳ با استاندارد ۸۵گانه نزدیک به ۴۸۵ میلیون تومان تعیین شده است. اما در میان خانواده کوییک، کوییک GX L دندهای مدل ۱۴۰۳ ESC با قیمت ۴۸۰ میلیونی ارزانترین نسخه کوییک صفر در بازار است.در جدول زیر لیست قیمت خودروهای صفر زیر ۵۰۰ میلیون تومان سایپا را مشاهده میکنید.
خودروهای صفر زیر ۵۰۰ میلیون سایپا - اسفند ۱۴۰۳ | |||
برند | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | قیمت(تومان) |
پراید ۱۵۱ SE | ۱۴۰۳ | صفر | ۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰ |
ساینا S دنده ای بنزینی | ۱۴۰۳-DA | صفر | ۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰ |
ساینا S دنده ای بنزینی | ۱۴۰۳-استاندارد ۸۵ گانه | صفر | ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کوییک GX H دنده ای | ۱۴۰۳-ESC | صفر | ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کوییک GX L دنده ای | ۱۴۰۳-ESC | صفر | ۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کوییک GXR L دنده ای | ۱۴۰۳ | صفر | ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کوییک SR دنده ای | ۱۴۰۳-استاندارد ۸۵ گانه | صفر | ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کوییک دنده ای S | ۱۴۰۳-استاندارد ۸۵ گانه | صفر | ۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰ |
مقایسه کوییک S و R
از مواردی که میتوان در مقایسه کوییک s و کوییک آر اشاره کرد، طراحی داخلی و پشت فرمان است. صفحه کیلومتر کوئیک S مانند ساینا S بوده و ویژگیهایی مانند کامپیوتر سفری، نشانگر سنسور عقب، نشانگر وضعیت دنده درگیر و موارد دیگر را دربر میگیرد. البته سایپا در این بخش نیز عنوان داشته که در تیپهای گرانتر، نشانگر کنترل پایداری، نشانگر سنسور بادتایر و نشانگر سنسور نور نیز به این صفحه کیلومتر اضافه خواهد شد.تغییر دیگر کابین S، طراحی غربیلک فرمان آن است. سایپا پیشتر در نمونه کوئیک اتومات پلاس از نمونه غربیلک با شکل D-Cut استفاده کرده بود که با اقبال خریداران از آن، این غربیلک را به کوئیک دندهای اس هم آورده است. این تغییر از دیگر موارد تفاوت کوییک R و S است.
در بحث قوای فنی نیز باید بگوییم که هیچ تغییری نسبت به کوئیک معمولی و R نداشته و از همان پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر با کد M۱۵ استفاده میکند که به یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی متصل شده است.به طور کلی باید بگوییم که خانواده کوئیک بیشتر برای پر کردن نبود خودروهای روز دنیا در کلاس هاچ بک و کراس تولید شده که با توجه به همین کمبود در بازار، توانسته علیرغم قیمت حدود ۲۰۰ میلیونی خود، موفق عمل کند.