روابط عمومی پویا، کلید موفقیت هر تشکیلات و سازمان است

استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی پویا و مؤثر، به عنوان یک عامل کلیدی در موفقیت هر سازمان محسوب میشود و در شرایطی که ارتباطات به سرعت در حال تغییر است، نقش روابط عمومی بهویژه در ایجاد تصویر مثبت، حفظ اعتماد عمومی و مدیریت بحرانها بسیار حیاتی است.

به گزارش برنا از مرکزی ، مهدی زندیهوکیلی روز سهشنبه در جشنواره تولیدات روابط عمومیهای استان مرکزی یادبود شهید"علیرضا نهرمیانی" اظهار داشت: یک سیستم روابط عمومی موفق میتواند به سازمانها کمک کند تا ارتباط مؤثری با ذینفعان خود برقرار کنند، از بازخوردها بهرهبرداری کنند و استراتژیهای خود را بر اساس نیازهای جامعه و عملکرد خود تنظیم کنند.
وی ادامه داد: همچنین، این سیستم میتواند به ایجاد فرهنگ سازمانی قوی و تقویت همکاری بین کارکنان و مدیریت کمک کند. بنابراین، سرمایهگذاری در روابط عمومی و تقویت آن به عنوان یک ابزار استراتژیک، میتواند به طور چشمگیری به موفقیت و پایداری یک سازمان کمک کند.
استاندار مرکزی اظهار کرد: فعالیت هر دستگاه اجرایی به تنهایی نمیتواند رضایت نسبی مردم را به همراه داشته باشد و یکی از مهمترین نقشهای روابط عمومیها، تبیین اقدامات و به تصویر کشیدن سعی و تلاش خادمین مردم با ابزار هنر و رسانه است.
زندیهوکیلی بیان کرد: مردم با وجود همه سمپاشیهای بیگانگان با بیش از ۱۰ها شبکه ماهوارهای و هزاران ابزار رسانهای، خبرگزاریهای معاند و کسانیکه سعی در سیاهنمایی فعالیتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، اما سعی و تلاش خدمتگزاران خود را میبینند، درک میکنند و قدردان هستند.
وی افزود: روابط عمومیها باید تلاشها، اقدامات، توفیقات و نقایص را بیان کنند و در این راستا از ابزار هنر و رسانه استفاده کنند.
استاندار مرکزی بیان کرد: روابط عمومی باید به مدیریت خود، ضعفها و بازخوردهای مردمی را بهطور مستمر و دقیق منعکس کند. این امر به این دلیل اهمیت دارد که مدیر یک مجموعه ممکن است به دلیل کثرت کار و مسئولیتهای متعدد، از برخی نواقص یا نقاط ضعف غافل بماند.
زندیهوکیلی ادامه داد بنابراین، توجه به نظرات و انتقادات مردم میتواند به بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت خدمات کمک شایانی نماید. روابط عمومی باید به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیریت عمل کند و با ارائه اطلاعات دقیق و سازنده، مدیران را در اتخاذ تصمیمات بهتر یاری دهد.
وی با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی یک جایگاه مدیریتی است، تصریح کرد: روابط عمومی در هر دستگاهی باید از نزدیکترین افراد به مدیر باشد و در نحوه عملکرد سیستم خود تاثیرگذار باشد و مرتب بازخوردهای اصلاحی داشته باشد.





مطالب مرتبط
- وزیر نیرو: برای این وضعیت باید گریست
- مقام سازمان ملل: بیش از دو میلیون نفر در غزه در معرض قحطی هستند
- فیلم | درددل اهالی غرب مازندران با خبرنگار ایرنا/ مسوولان به فکر مردم باشند
- یک ماه تا رونمایی از ایران مدل روبرتو پیاتزا
- کیفیت هوای ۶ شهر آذربایجانغربی در وضعیت خطرناک و ناسالم شد
- خانم ها بشدت مراقب باشید!
- از رقبای بسکتبال ایران در انتخابی جامجهانی ۲۰۲۷ رونمایی شد
- آموریم خساست مالک یونایتد را جبران کرد!