تغییر و راه اندازی تحول دیجیتال در ارائه خدمات به مشترکین آب و فاضلاب استان قزوین

 تغییر و راه اندازی تحول دیجیتال در ارائه خدمات به مشترکین آب و فاضلاب استان قزوین

 به گفته معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با ارائه غیر حضوری خدمات فروش و پس از فروش آب و فاضلاب، تحول بارزی در ارائه خدمات به مشترکین این شرکت صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ناصر لامعی در همایش مسئولین دفاتر پیشخوان دولت استان قزوین اظهار کرد: با اجرای طرح فوق دسترسی آسان، سرعت بالاتر، شفافیت بیشتر و سهولت ارائه خدمات و امور اداری ذیربط و آغاز حرکت در مسیر و افق هوشمند سازی آتی خدمات صورت گرفته است.

وی یادآور شد: با ارائه غیر حضوری خدمات روند فعالیت هایی نظیر ثبت درخواست‌ها، پیگیری امور مشترکین، مشاهده سوابق و هر گونه پرداخت هزینه و سایر خدمات مرتبط، بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق سامانه تحت وب امکان‌پذیر شده است که این امر نقش مهمی در صرفه‌جویی در وقت، هزینه و انرژی مشترکین و تکریم بهینه شهروندان در اخذ خدمت به وجود آورده است.

لامعی همچنین اشاره کرد که هدف از اجرای پروژه یاد شده بهبود مستمر خدمات شرکت آبفای استان قزوین بوده و از این طریق کلیه عملکردها در اتاق شیشه ای و در معرض دید مستقیم و قضاوت مردم قرار می گیرد و حفظ حقوق عامه وشهروندی را بیش از پیش به دنبال دارد.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آبفای استان قزوین نیز در سخنانی بر اهمیت عملکرد دفاتر پیشخوان دولت تاکید کرد و خواستار ارائه سریع و ساده خدمات شرکت و با کمترین چالش ممکن شد

رضا خرده دان همچنین جلب رضایت حداکثری از خدمات مناسب را با توجه به زیر ساخت های الکترونیک موجود ممکن دانست و اظهار داشت: هر گونه بهینه سازی در فرایند ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین به شکلی مستمر در ادامه مسیر صورت خواهد گرفت.

رییس صنف دفاتر پیشخوان دولت استان قزوین نیز از وجود بیش از 150 دفتر پیشخوان دولت در این استان خبر داد که می توانند خدمات دولتی در حوزه آب و فاضلاب را برای مردم اقدام کنند.

محمد سینا شجاعی با اشاره به اینکه در پنج سال گذشته نیز برخی از خدمات شرکت آبفا از طریق دفاتر پیشخوان دولت به مردم ارائه شده است اظهار امیدواری کرد که گام نهایی ارائه خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ارتقای شاخص های توسعه را در استان به دنبال داشته باشد.

شایان توجه است که ارائه خدمات غیرحضوری از مبادی درگاه شرکت آب و فاضلاب به آدرس: portal.abfaqazvin.ir ،اپلیکیشن یارآب ، دفاتر پیشخوان دولت و سامانه تلفنی ۱۲۲ انجام می شود.

انتهای پیام

 

 منبع خبر