پوزیترون در نمایشگاه ساعت اصفهان؛ تمرکز بر توسعه زیرساختهای همکاری با نمایندگان
پوزیترون در نمایشگاه ساعت اصفهان؛ تمرکز بر توسعه زیرساختهای همکاری با نمایندگان

نخستین دوره از نمایشگاه تخصصی ساعت اصفهان در محل نمایشگاه بینالمللی این شهر برگزار شد و شرکت پوزیترون هم در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. هدف این شرکت، که نماینده رسمی برند کاسیو در ایران است معرفی دستاوردهای جدید خود در زمینه توسعه همکاری با شبکه نمایندگان در این نمایشگاه بود.
یکی از بخشهای اصلی حضور شرکت پوزینترون در این نمایشگاه، رونمایی از سامانه فروش آنلاین ویژه نمایندگان بود. این سامانه یک بستر دیجیتال برای تسهیل فرآیند ثبت سفارش، کاهش خطاهای عملیاتی و افزایش شفافیت در تأمین کالا است که با هدف ایجاد زیرساختی برای همکاری بیشتر با سایر شرکتها راهاندازی شده است.
پوزیترون از طریق این سامانه این امکان را برای نمایندگان فروش در سراسر ایران فراهم میکند که سفارشهای خود را بهصورت آنلاین ثبت کرده و پس از آن هم بتوانند وضعیت سفارش خود را پیگیری کنند. آنها همچنین میتوانند از طریق این سامانه از اطلاعات لحظهای موجودی کالاها و شرایط فروش نیز مطلع شوند.
این شرکت در مدت حضور خود در نمایشگاه ساعت اصفهان سعی کرده است که با معرفی شبکه ۱۸ فروشگاه تخصصی کاسیو، که در شهرهای مختلف کشور فعال هستند، حضور برند خود در بازار داخلی را گسترش دهد.
مدیران شرکت پوزینترون همچنین اعلام کردهاند که نوزدهمین فروشگاه تخصصی کاسیو بهزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. هدفاین شرکت از انجام مجموعهای از این فعالیتها این است که شبکه خردهفروشی خود را تقویت کرده، دسترسی مشتریان نهایی به محصولات اصلی برند را گسترش داده و بستری مطمئن برای خدمات پس از فروش محصولات را فراهم کند.
در سالهای اخیر، نماینده شرکت کاسیو در ایران تلاش کرده است که در کنار حفظ اصالت برند و ارائه محصولات اصلی، زیرساختهایی را برای ارتباط مؤثرتر با شبکه نمایندگان فراهم کند. ارتقاء تجربه مشتری و توزیع کارآمد نیز یکی دیگر از زیرساختهایی بوده که این شرکت در این سالها سعی در ایجادشان داشته است.
با توجه به این که نمایشگاه تخصصی ساعت اصفهان، بهعنوان نخستین رویداد رسمی و تخصصی در حوزه ساعت، زمینهای را برای تعامل میان تولیدکنندگان، واردکنندگان، نمایندگان فروش و فعالان صنفی فراهم کرده، شرکت پوزیترون هم با حضور در رویدادهای تخصصی مانند این نمایشگاه تلاش میکند بخشی از این رویکرد ارتباطمحور را دنبال کرده و هدفش از برقراری ارتباط با سایر شرکتها و نمایندگان را محقق کند.
به همین دلیل، در روزهای ۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ که این نمایشگاه برگزار شد، نمایندگان فروش، علاقهمندان به محصولات برند کاسیو، فعالان صنف ساعت و برخی از شرکای تجاری این برند از غرفه پوزیترون بازدید کردند
تجربه حضور در این نمایشگاه نشان میدهد که این بازدیدها فرصتی برای گفتوگوهایی درباره تعامل و همکاری، پشتیبانی از نمایندگان و ارتقای کانالهای توزیع را برای نماینده کاسیو در ایران فراهم کرده است. در کنار همه این موارد پوزیترون این امکان را پیدا کرد که میان تیمهای فروش مرکزی و نمایندههای استانی خود ارتباط مستقیم برقرار کند.





مطالب مرتبط
- گلزار آهنگ جدید منتشر کرد | جناب خان هم به او واکنش نشان داد! | ببینید
- پناهیان: آمریکا گدای ارتباط با ایران است و ایران از این فرصت استفاده میکند | برخی توقع دارند همه چیز را توضیح دهیم
- جنجال جدید ترامپ | لحظه خوابیدن رئیس جمهور آمریکا در دیدار رسمی در عربستان
- راهنمای کامل عیب یابی آبسردکن
- راه حل کودکی که جورابش رو مرتب درمیاره
- بازدید دو تن از نمایندگان تهرانی مجلس شورای اسلامی از زیرساختهای مجموعه ورزشی تختی
- «بامداد خمار» بعد از «آبان» میآید
- شاهکار بارسا: بهترین در 123 سال تاریخ الکلاسیکو