پاورقی؛ تجربه کاربران، ابزاری برای شفافیت آگهی‌های دیوار

پاورقی؛ تجربه کاربران، ابزاری برای شفافیت آگهی‌های دیوار

 پاورقی؛ تجربه کاربران، ابزاری برای شفافیت آگهی‌های دیوار

«پاورقی» مشابه Community Notes در شبکه‌های اجتماعی است و به کاربران اجازه می‌دهد بازخوردهای خود در خصوص تجربه‌های معامله، قیمت، هشدار موارد مشکوک و سایر اطلاعات مرتبط با آگهی‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند تا امکان تعاملات مطمئن‌تر و آگاهانه‌تر برای همه فراهم شود.

کپی لینک

نحوه عملکرد سیستم پاورقی

به گزارش اتاق خبر دیوار، قابلیت «پاورقی» به کاربران امکان می‌دهد نظر شخصی خود را در مورد آگهی دیگران بیان کنند. در صورت مفید بودن این نظر برای سایر افراد که با رای خود آن‌ها مشخص می‌شود، در ذیل آگهی‌ها نمایش داده شود. برای مثال، اگر قیمت یک کالا بالاتر از حد معمول باشد یا احتمال کلاهبرداری در یک آگهی وجود داشته باشد، کاربران می‌توانند با نوشتن توضیحات در پاورقی دیگران را از این موضوع آگاه کنند و مفیدترین اطلاعات در دسترس همگان قرار دهند.

آینده پلتفرم‌های آنلاین در دست جوامع کاربری است. قدرت جمعی کاربران، قدرتمندترین ابزار برای داشتن یک اکوسیستم سالم است.
- صدرا علی‌آبادی، مدیر محصول پاورقی

صدر علی‌آبادی، مدیر محصول پاورقی، می‌گوید:«پاورقی به عنوان یک سیستم ایمنی جمعی عمل می‌کند. این ابزار نشان می‌دهد کاربران ما همیشه جلوتر از ما عمل کرده و الگوهای فریب را ساعت‌ها زودتر از سیستم‌های ما تشخیص می‌دهند.»

او تأکید می‌کند که این ویژگی صرفاً برای مقابله با تخلف نیست، بلکه به دیوار فرصت می‌دهد ضمن حفظ سلامت پلتفرم، از حذفِ بی‌مورد آگهی‌ها جلوگیری کند و از راه شفاف‌سازی، محیطی قابل‌اعتمادتر برای کاربران پدید آورد.

 برچسب
 

 منبع خبر