مایکروسافت: پاپآپهای ایکسباکس در ویندوز ۱۱، «گزینههایی برای خرید» هستند، نه تبلیغات!
مایکروسافت: پاپآپهای ایکسباکس در ویندوز ۱۱، «گزینههایی برای خرید» هستند، نه تبلیغات!

با افزایش تدریجی نمایش تبلیغات در بخشهای مختلف ویندوز ۱۱، نارضایتی کاربران رو به افزایش است. طی چند روز گذشته، برخی کاربران با پنجرههای تبلیغاتیِ بازی جدید Call of Duty: Black Ops 6 و اپلیکیشن Microsoft Defender مواجه شدهاند. مایکروسافت میگوید موارد یادشده اساساً تبلیغ نیستند، بلکه «گزینههایی برای خرید» محسوب میشوند.
Windows Latest در ماه نوامبر (آبان و آذر) برای اولین بار از ظهور تبلیغات جدیدی در ویندوز ۱۱ خبر داد. این تبلیغات مربوط به نسخهی Vault Edition بازی Call of Duty: Black Ops 6 و Microsoft Defender بود. در تبلیغ اول، بهطور مشخص گزینهی Buy Now وجود داشت.
ویندوز ۱۱ اکنون با یک اعلان جدید مربوط به ایکسباکس Game Pass به استقبال کاربرانش رفته است و از کاربران میخواهد با پرداخت هزینهی اشتراک، «همین حالا عضو شوند.» مایکروسافت به Windows Latest میگوید این موارد به هیچوجه تبلیغات نیستند:
«اینها اعلانهایی هستند که به کاربران گزینهی خرید نسخهی Vault Edition بازی Black Ops 6 از فروشگاه مایکروسافت یا دانلود اپلیکیشن Microsoft Defender را میدهند. ما برای ارائهی حق انتخاب به مشتریان خود ارزش قائلیم، بنابراین گزینهای برای ردکردن اعلانها و گزینهای برای مدیریت اعلانها در بخش تنظیمات وجود دارد.»





مطالب مرتبط
- چاق شدن با باشگاه: قبل از ورزش چی بخوریم چاق بشیم؟
- کیک تولد 3 بعدی ساره بیات برای عزیزترین کس زندگیاش در فضایی رمانتیک و نورپردازی احساسی با شمع و آباژور+عکس/ چیدمان دکوریهاش حرف نداره
- سورپرایز تولد خفن سوگل طهماسبی برای تولد دوستش!
- مرمت یک شاهکار غمانگیز مقابل چشم مردم
- کارگر از نگاه مقام معظم رهبری | بیت الغزل آیت الله خامنهای درباره ارتقای جایگاه کارگران
- ناگفته هایی از تفریحات لاکچری بهاره رهنما و همسر سابق کارخانه دارش!!
- راز عجیب موفقیت استیو جابز، بیل گیتس و زاکربرگ از نگاه دانشمندان
- امین حیایی؛ توازن در خلق نقشهای کمدی و جدی