درآمد ۱۰۰ میلیون یورویی میلان از تبلیغ روی پیراهن

باشگاه میلان به سبب عقد یک قرارداد اسپانسری جدید به درآمدی قابل توجه دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ باشگاه میلان در آستانه عقد یک قرارداد جدید اسپانسری برای تبلیغ روی پیراهن این تیم است که برای روسونری درآمدی بالغ بر 100 میلیون یورو به ارمغان خواهد آورد.
به گزارش گاتزتا؛ جورجو فورلانی مدیراجرایی باشگاه میلان در سفری که اخیراً به امارات داشته با شرکت خطوط هوایی این کشور قراردادی 5 ساله جدیدی بسته است که به موجب آن شراکت تجاری طرفین ادامه پیدا میکند.
خطوط هوایی امارات که هم اکنون نیز لوگوی آن «Fly Emirates» روی پیراهن میلان درج شده، از فصل 11-2010 اسپانسر اصلی پیراهن روسونری بوده و این همکاری تا سال 2030 ادامه خواهد داشت و از محل آن سالانه به طور میانگین 20 میلیون یورو عاید باشگاه ایتالیایی خواهد شد.
در همین حال نشریه کوریره دلواسپورت خبری دیگر درباره باشگاه میلان منتشر کرده مبنی بر اینکه این باشگاه ظرف دو هفته آینده فابیو پاراتیچی را به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه منصوب خواهد کرد. پاراتیچی که سابقه کار به عنوان مدیر ورزشی یوونتوس و تاتنهام را دارد، دو سال پیش به دلیل تخلقاتش در یوونتوس برای مدتی از فعالیت در حوزه نقل و انتقالات محروم بود.
انتهای پیام/





مطالب مرتبط
- کرمان میزبان مسابقات بین المللی کشتی فرنگی
- هوای ناپایدار در تهران و شمال کشور تا روز جمعه ادامه دارد
- فضای مجازی و تاثیر آن بر خیانت زناشویی و طلاق
- اظهارنظر رسمی انگلیس درباره مذاکرات ایران و آمریکا
- آموزش رایگان برای اتباع افغان رسماً تایید شد
- وضعیت قابل قبول هوای اصفهان؛ شاخص کاشان قرمز شد
- خروج ۱ میلیارد دلار بیت کوین از کوینبیس / تقاضای institucional افزایش مییابد
- پاسکاری خودروهای وارداتی